نرم افزار و اینترنت

ویوو از رابط کاربری Funtouch 13 رونمایی کرد

ویوو گوشی های هوشمند خود را با دو سیستم عامل مختلف می فروشد – OriginOS Ocean در چین و Funtouch در سراسر جهان. امروز این شرکت تأیید کرد که دستگاه‌های خارج از کشورش Funtouch OS 13 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت خواهند کرد. فهرست واجد شرایط شامل بیش از 50 دستگاه از هر دو برند ویوو و iQOO است.

پیشرفت‌های عمده شامل پین کردن اپلیکیشن برای جلوگیری از نگاه کردن شخص دیگری به برنامه‌های دیگر، کنترل پیشرفته از طریق iManager و حلقه تثبیت‌کننده جدید در منظره یاب هنگام عکس‌برداری است. FunTouch راه‌های دیگری را برای سفارشی‌سازی گرافیک صفحه اصلی، از جمله آیکون‌های منطبق با پس‌زمینه، سیستم، ارائه می‌کند. منوی تنظیمات به لطف ویژگی Monochrome Icon که برای کسانی که ظاهری ساده را ترجیح می دهند، به روز رسانی لذت بخشی است، می تواند تک رنگ باشد.

قابلیت پین کردن اپلیکیشن تنها یکی از پیشرفت های امنیتی است. کاربران همچنین می توانند عکس های خاصی را از دستگاه های خود مخفی کنند – این یک گزینه از طریق منوی سه نقطه در گالری است. برنامه iManager راه حل خود vivo برای داشتن تمام کنترل های تلفن در یک مکان است. با Funtouch 13، نظارت بر زمان استفاده از برنامه و تجربه کاربر بسیار ساده تر است.

با یک ضربه، برنامه هایی که روی CPU سنگین هستند را می بندد، و این برنامه اکنون می تواند برنامه های فعال را کاهش دهد و فرکانس CPU را بر اساس قابلیت های خنک کننده گوشی تنظیم کند. ویرایش ویدیو اکنون به شما امکان می‌دهد صدا را در حین ایجاد هرگونه تغییر در بخش‌های خاص بی‌صدا کنید، که این پیشرفت بزرگی است، به خصوص در دوره ویدیوهای تیک تاک و Reelss.

ویرایش عکس اکنون می تواند در منظره یاب اتفاق بیفتد – یک تند کشیدن افقی ساده لرزش، روشنایی، کنتراست و نوردهی را انتخاب می کند، در حالی که به صورت عمودی بین +100 و -100 می رود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا