نرم افزار و اینترنت

ّبا ویژگی جدید وان نوت، بدون حواس پرتی یادداشت برداری کنید

هفته گذشته، مایکروسافت ویژگی مهمی را برای کاربران OneNote در ویندوز راه اندازی کرد که دسترسی آن را بهبود بخشید. و پس از راه اندازی موفقیت آمیز خود، این غول نرم افزاری شروع به ارائه عملکرد قابل توجه دیگری کرده است، اما این بار، بیشتر به یادداشت برداری بدون حواس پرتی مربوط می شود.

قابلیت جدیدی که اخیراً برای OneNote در ویندوز ارائه شده، Pen Focused View است. همانطور که توسط مایکروسافت توضیح داده شده، به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه حواس پرتی با قلم خود ایجاد کنید. این ویژگی فقط یک نمای تمام صفحه از OneNote است، که در آن فقط ابزارهایی را می بینید که برای یادداشت برداری و ترسیم ایده های خود نیاز دارید (از جمله گزینه های قلم سفارشی شده). می‌توانید نوار ابزار قلم را در نمای متمرکز با قلم از گوشه سمت راست بالا نمایش دهید یا پنهان کنید.

این قابلیت یادداشت برداری بدون حواس پرتی در OneNote به رایانه های سرفیس محدود نخواهد شد. همچنین روی سایر رایانه های ویندوزی با یا بدون پشتیبانی لمسی کار می کند. با این حال، اگر یک قلم سرفیس داشته باشید، اوضاع بهتر است. وقتی قلم سرفیس شما باز شود، OneNote به طور خودکار به نمای متمرکز با قلم تغییر می کند. می‌توانید با پیمایش به File > Options > Advanced و پاک کردن گزینه Switch to focused inking هنگامی که قلم باز می‌شود، آن را غیرفعال کنید. مایکروسافت در پست وبلاگ Office Insider خود گفت که این ویژگی را برای اینسایدرها در حال اجرا نسخه 2210 (Build 15724.10000) یا جدیدتر عرضه خواهد کرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا