موبایل و تبلت

سامسونگ عکاسی نجومی و نوردهی چندگانه را به Expert RAW آورد

برای همه شما علاقه مندان حرفه ای و مشتاق عکاسی، سامسونگ چند ویژگی جدید برای بازی در اختیار شما می گذارد. Expert RAW در حال دریافت به‌روزرسانی است که نوردهی‌های متعدد و حالت عکاسی نجومی را به برنامه می‌آورد.

اپلیکیشن دوربین پیشرفته سامسونگ برای گوشی های هوشمند گلکسی خود، Expert RAW، چیزی را دریافت می کند که این شرکت آن را “تکنیک های عکاسی ویژه” می نامد. این تکنیک‌های جدید تنها برای دارندگان گلکسی S22 که به One UI 5 ارتقاء داده‌اند، به‌صورت بتا ارائه می‌شوند. اولین تکنیک حالت نوردهی چندگانه خواهد بود – چیزی که در چند برند چینی مانند ZTE دیده‌ایم، اما برای دستگاه‌های گلکسی جدید است.

نوردهی چندگانه

با حالت چند نوردهی، سامسونگ بیان می‌کند که کاربران دو روش ضبط و چهار روش ترکیبی دریافت خواهند کرد. دو روش ضبط عبارتند از:

  • عکاسی پیوسته: در اینجاست که عکس ها به طور مداوم در فواصل زمانی معین گرفته می شوند.
  • عکاسی دستی: این جایی است که می توانید یک به یک عکس بگیرید.

اگر نمی‌خواهید از این تنظیمات استفاده کنید، برنامه به شما اجازه می‌دهد با رفتن به نماد نوردهی چندگانه و ضربه زدن روی «v» آن‌ها را خاموش کنید.

عکاسی نجومی

دومین تکنیکی که سامسونگ در سایت انجمن خود به آن اشاره می کند، عکاسی نجومی یا astrophotography است. این شرکت بیان می‌کند که عکاسی نجومی شش مرحله را دنبال می‌کند: جستجوی آسمانی، تنظیمات ترکیب‌بندی، تنظیمات دوربین، عکاسی پیوسته، ترکیب‌بندی و پس از ویرایش. و تصاویر با کیفیت بالا معمولاً به دوجین یا بیشتر نیاز دارند تا در طی چند ساعت ترکیب شوند. در نهایت، عکاسان نجومی از تجهیزات تخصصی مانند استوایی برای ردیابی خودکار اجرام آسمانی استفاده می کنند.

این غول فناوری ادعا می کند که حالت عکاسی نجومی آن همه اینها را فراهم می کند. علاوه بر این ابزارها، این شرکت می گوید که راهنمای بررسی صورت های فلکی ارائه خواهد کرد. با این حال، سامسونگ همچنین بیان می‌کند که برای گرفتن بهترین عکس‌ها، به یک سه پایه برای گلکسی S22 خود نیاز دارید.

منبع
androidauthority
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا