نرم افزار و اینترنت

چند روش برای بررسی آفلاین بودن یک سایت

اگر تا به حال سعی کرده‌اید یک وب‌سایت را باز کنید تا متوجه شوید که بارگیری نمی‌شود، بدون شک به این فکر کرده‌اید که آیا وب‌سایت فقط برای شما از کار افتاده یا این مشکلی است که دیگران نیز با آن مواجه هستند. خوشبختانه، با ابزار مناسب، تشخیص آن چندان دشوار نیست. تعداد زیادی وب سایت مختلف وجود دارد که به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی بررسی کنید که آیا یک وب سایت واقعاً برای همه از کار افتاده یا اینکه آیا فقط یک مشکل در قسمت شماست. در اینجا چند مورد از بهترین گزینه ها برای شما آورده شده است.

1. Downdetector

اولین گزینه در این لیست، Downdetector by Ookla است. اگر آشنا نیستید، Ookla مسئول یکی از محبوب‌ترین بررسی‌کننده‌های سرعت اینترنت موجود است، و اکنون از همان خدمات استفاده می‌کند تا بررسی کند که آیا وب‌سایت قطع شده یا خیر. چیزی که در مورد Downdetector عالی بوده این است که نه تنها بر روی وب سایت ها، بلکه در سایر سرویس های وب مانند بازی ها، ارائه دهندگان اینترنت و موارد دیگر نیز کار می کند. اگر به دنبال یک راه حل جامع هستید، Downdetector یکی از بهترین گزینه ها است.

2. Down for Everyone or Just Me

در مرحله بعد، ما Down for Everyone یا Just Me را داریم. این وب سایت یک نقطه پرش عالی است زیرا استفاده از آن آسان است در حالی که هنوز چند زنگ و سوت اضافی برای کمک به شما در طول مسیر در صورت نیاز به آنها وجود دارد. برای استفاده از Down for Everyone یا Just Me، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام وب سایتی را که در حال حاضر با آن مشکل دارید تایپ کنید.

اگر نمی توانید آنچه را که به دنبال آن هستید در نوار جستجو پیدا کنید، لیستی از وب سایت های محبوب نیز وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. هنگامی که یک وب سایت را انتخاب کردید، Down for Everyone یا Just Me به شما اطلاع می دهد که آیا مشکلی را تشخیص داده است. همچنین اطلاعاتی مانند زمان آخرین قطعی و مشکلاتی که کاربران گزارش کرده‌اند، وجود خواهد داشت.

3. Is It Down Right Now

اگر به دنبال چیزی با طیف نسبتاً متنوعی از اطلاعات هستید، Is It Down Right Now گزینه بعدی است؛ این یک وب سایت کوچک عالی است که ارزش امتحان کردن را دارد. می‌توانید بررسی کنید که آیا یک وب‌سایت بر اساس دامنه‌اش فعال است یا خیر، یا از وب‌سایت‌های برتر و بیشترین جستجو شده دیدن کنید. همچنین می‌توانید سایت‌هایی را که اخیراً بررسی شده‌اند و مهم‌تر از آن سایت‌هایی که در حال حاضر از کار افتاده‌اند، در سمت راست صفحه مشاهده کنید. این می تواند راهی عالی برای فهمیدن اینکه چه وب سایت هایی را برای خواندن آفلاین باید دانلود کنید، باشد.

4. Down.com

برای چیز کمی ساده‌تر، Down.com یک وب‌سایت کوچک عالی است که به سرعت متوجه می‌شود که آیا یک وب‌سایت باز است یا نه، بدون مجموعه‌ای از اطلاعات حواس‌پرتی که به آن‌ها نیاز ندارید. با Down.com، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دامنه ای را که برای دسترسی به آن مشکل دارید تایپ کنید. Down.com به شما می گوید که آیا فقط شما هستید یا افراد دیگری نیز این مشکل را دارند. ایده آل برای زمانی که شما فقط باید به سرعت بررسی کنید که آیا یک وب سایت راه اندازی و اجرا می شود.

5. Down or Not

بعد، Down or Not from Website Planet را داریم. Down or Not گزینه‌ای فوق‌العاده برای هر یک از شماست که به دنبال یک وب‌سایت با کاربری آسان با اندکی فرو بردن دندان‌های خود هستید. برای استفاده از Down or Not، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دامنه وب سایتی را که برای دسترسی به آن مشکل دارید وارد کنید. از آنجا، Down or Not به شما می گوید که آیا وب سایت بالا است یا نه، و همچنین اطلاعاتی در مورد نحوه دسترسی به این سرویس به شما می دهد.

6. Is it down

Is it down توسط Freshping قدرت گرفته، به شما اطلاع می دهد که آیا یک وب سایت از کار افتاده است. برای استفاده از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دامنه را وارد کنید، و خاموش هستید. این ابزار به وب‌سایتی که وارد شده‌اید از پنج مکان مختلف در سراسر جهان پینگ می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد که آیا برای همه آنها مناسب است یا خیر.

7. DOJ.me

بعدی در این لیست DOJ.me است. DOJ.me یک ابزار مفید است که به‌راحتی نتایج بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای استفاده از DOJ.me، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دامنه خود را وارد کنید و به صفحه ای هدایت می شوید که وضعیت وب سایتی را که وارد کرده اید نشان می دهد. اطلاعات کمی بیشتر وجود خواهد داشت، اما مفیدترین بخش این است که DOJ.me لینک صفحه را در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین می توانید به راحتی آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. از آنجا می‌توانید نحوه دسترسی به وب‌سایت‌هایی را که بارگیری نمی‌شوند، امتحان کنید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا