گلکسی S20 FE جدیدترین گوشی سامسونگ بوده که بروزرسانی One UI 5.0 را دریافت کرده است. سامسونگ به‌روزرسانی G780FXXUAEVK3 را برای نسخه اگزینوس 990 این دستگاه منتشر کرده و حجم آن کمتر از 2 گیگابایت است.

به روز رسانی سیستم عامل آخرین وصله امنیتی ماه نوامبر را نیز به همراه دارد. این به روز رسانی در حال حاضر برای کاربران اروپا و روسیه در دسترس است. انتظار می رود در روزهای آینده مناطق بیشتری به آن ملحق شوند. به‌روزرسانی One UI 5.0 احتمالاً آخرین به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید برای S20 FE است که در سال 2020 با One UI 2.5 مبتنی بر اندروید 10 عرضه شد.

در اخبار مرتبط، گلکسی تب S6 لایت به One UI 4.1.1 بر اساس اندروید 12L بهینه شده برای تبلت به روز می شود. کاربران در هند در حال دریافت به‌روزرسانی P619XXU1AVJ2 هستند که به طور عجیبی پچ امنیتی نوامبر را ارائه نمی‌کند و در عوض با نسخه سپتامبر همراه است. این به‌روزرسانی در حال حاضر ابتدا برای مدل مجهز به LTE ارائه می شود، در حالی که انتظار می‌رود نسخه فقط Wi-Fi به زودی این به‌روزرسانی را دریافت کند.

Android 12L یک تجربه مولتی تسکینگ بازطراحی شده با نوار وظیفه و پنجره های قابل تغییر اندازه را به ارمغان می آورد. کاربران همچنین یک ژست جدید با دو انگشت برای جابجایی بین نمای چند وظیفه ای و نمای تمام صفحه دریافت می کنند. این بروزرسانی همچنین عصاره متنی از تصاویر، قابلیت جستجوی My Files و مرورگر اینترنت سامسونگ کاربردی تر را به ارمغان می آورد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *