آنر یک رویداد دو روزه عظیم در چین برگزار می کند که امروز با معرفی پرچمدار جدید تاشو – Honor Magic Vs به اوج خود رسید. این گوشی نازک‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی خود است و شرکت فاش کرد که کاهش وزن ناشی از طراحی لولای کاملاً جدید است که به گوشی اجازه می‌دهد بدون شکاف بسته شود.

Magic Vs با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می شود که ممکن است جدیدترین چیپست کوالکام نباشد، اما همچنان یک چیپست پرچمدار بسیار توانمند است. این گوشی دارای گزینه های حافظه 12/256 گیگابایتی و 12/512 گیگابایتی و همچنین نسخه جدید و مقرون به صرفه تر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. یک صفحه نمایش بزرگ برای کار کردن به چندین ابزار نیاز دارد و آنر اعلام کرد که این تاشو با قلم جدیدی به نام Magic Pen کار می کند که از طریق بلوتوث به تاشو متصل می شود.

صفحه نمایش OLED تاشو 7.9 اینچی در داخل دارای وضوح 2272×1984 پیکسل، نرخ تازه سازی 90 هرتز و روشنایی تا 800 نیت است. حداقل روی کاغذ به نظر می رسد که صفحه نمایش همان صفحه Magic V اصلی است. OLED کاور 6.45 اینچی دارای ابعاد بلند و رزولوشن 2560×1080 پیکسل است، اما نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ دارد. هر دو پنل 10 بیتی هستند، یعنی بیش از 1 میلیارد رنگ دارند.

آنر فاش کرد که پنل تاشو عملاً بدون چین و چروک خواهد بود، زیرا لولای جدید “با دقت با فناوری پردازش تک تکه ساخته شده است”. به جای داشتن 92 عنصر، اکنون تنها 4 عنصر با حفظ دوام و استحکام وجود دارد. این لولا در آزمایشگاه آنر آزمایش شد تا در برابر بیش از 400000 تا شدن، که بیش از ده سال استفاده است، با 100 بار در روز مقاومت کند.

آنر مجیک Vs یک دوربین سه‌گانه اصلاح‌شده با سنسور اصلی 54 مگاپیکسلی IMX800 سونی در پشت لنز F/1.9 ارائه می‌کند – ترکیبی که در سری آنر 70 پرو دیده‌ایم. در کنار آن یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی وجود دارد که به عنوان یک لنز ماکرو نیز عمل می کند و همچنین یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری دارد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش با دیافراگم f/2.45 در جلو قرار دارد. آنر در مورد دوربین داخلی که باید برای تماس های کنفرانسی استفاده شود چیزی نگفت.

این تاشو یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی را به ارمغان می آورد که باید باتری را از 0 تا 100 درصد در 46 دقیقه شارژ کند. این گوشی دارای سیستم عامل MagicOS 7.0 است، اما در مبتنی بر اندروید 12 می باشد. آنر مجیک Vs در سه رنگ نارنجی، فیروزه‌ای و مشکی وارد بازار می‌شود و دو گزینه دیگر نیز برای بالاترین حافظه‌های ترکیبی انحصاری وجود دارد – مشکی و طلایی. نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۷۴۹۹ یوان (۱۰۵۰ دلار/۱۰۱۵ یورو) قیمت دارد، نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۷۹۹۹ یوان (۱۱۲۰ دلار/۱۰۸۰ یورو) و نسخه برتر ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی ۸۹۹۹ یوان (۱۲۶ دلار) است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *