موبایل و تبلت

انتشار اطلاعاتی تازه از گوشی موتورولا وان اکشن

حدود ماه پیش بود که موتورولا از گوشی وان ویژن رونمایی کرده و اکنون با گذشت یک ماه، به نظر می رسد که این شرکت قصد معرفی یک گوشی دیگر با نام وان اکشن را دارد. در همین راستا اطلاعات جدیدی از مشخصات این گوشی در سایت فاش شده است.

بر اساس گزارشات، این گوشی هوشمند نسخه ضعیف تر و ارزان تر موتورولا One Vision محسوب می شود. این دستگاه به پنل پشتی پلاستیکی مجهز می شود. در حالی که موتورولا وان ویژن دارای دوربین اصلی دوگانه است، موتورولا One Action به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. سنسور اصلی این دوربین، 12.6 مگاپیکسلی بوده و در جلوی آن نیز یک سنسور 12.6 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی کاربران قرار می گیرد.

همچنین گزارشات حاکی از آن است که این گوشی در نسخه 3/32 گیگابایتی، 4/64 گیگابایتی و 6/128 گیگابایتی راهی بازار می شود. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند موتورولا می توان به صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، حفره درون نمایشگر، تراشه اگزینوس 9609، باتری 3500 میلی آمپر ساعتی و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی اشاره کرد.

در حال حاضر موتورولا در رابطه با گوشی وان اکشن و وان پرو اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است؛ با این حال انتظار می رود در آینده نزدیک با این دو گوشی ملاقات کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا