موبایل و تبلت

قابلیت واکنش ایموجی به پیام ها در گوگل Messages

گوگل به بهبود تجربه در اپلیکیشن پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید، Messages ادامه می‌دهد. پس از یک کمپین ناموفق #GetTheMessage که عدم پشتیبانی اپل از RCS و به‌روزرسانی آیکون برنامه جدید را برجسته می‌کرد، Google Messages اکنون در حال آزمایش توانایی واکنش به پیام با هر ایموجی است.

پیش از این، واکنش ها تنها به هفت ایموجی محدود می شد. این خبر از سوی 9to5Google منتشر شده که قبلاً این ویژگی را با فعال کردن آن در نسخه قبلی تأیید کرده بود. اکنون وقتی روی یک پیام دریافتی در اپلیکیشن گوگل Messages ضربه می‌زنید و نگه می‌دارید، می‌توانید با هر ایموجی دلخواه واکنش نشان دهید. یک آیکون جدید در انتخابگر ایموجی گزینه ای را برای افزودن یک ایموجی جدید که در لیست نیست نشان می دهد.

می توانید روی ایموجی در گوشه پیام واکنش نشان داده شده ضربه بزنید و نمای نزدیک تری از این ایموجی در کنار نام گیرنده ای که با آن واکنش نشان داده است ببینید. در صورت مشاهده واکنش‌ها از یک پیام گروهی، همه نام‌ها و ایموجی‌هایی که با آنها واکنش نشان داده‌اند در یک اعلان پاپ‌آپ ظاهر می‌شوند. در حال حاضر، این ویژگی فقط از آخرین نسخه بتا گوگل Messages در دسترس است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا