مایکروسافت در حال کار بر روی پشتیبانی از ضبط صفحه یا اسکرین رکوردینگ برای ابزار Snipping Tool در ویندوز 11 است. اینسایدرهای در Dev Channel اکنون می تواند این ویژگی را امتحان کند.

کسانی که گزینه آزمایش ویژگی جدید را دارند، وقتی Snipping Tool را باز می کنند، دکمه ضبط را می بینند. سپس می توانند بخشی از صفحه نمایش خود را برای ضبط انتخاب کنند. پس از اتمام، اپلیکیشن به افراد اجازه می‌دهد قبل از ذخیره کردن ضبط، پیش‌نمایش آن را مشاهده کنند. Snipping Tool یک ویژگی محبوب در ویندوز 11 است و کاربران برای چندین نسل از ویندوز برای ضبط صفحه نمایش داخلی صدا کرده اند. اکنون، مایکروسافت بالاخره در حال آزمایش ویژگی اغلب درخواستی است.

از آنجایی که این یک ویژگی است که در بین اینسایدرها در حال آزمایش است، در حال حاضر برخی از اشکالات و مشکلات وجود دارد. مایکروسافت توضیح داد:

ما از چند مشکل آگاه هستیم که ممکن است روی تجربه شما با این پیش‌نمایش تاثیر بگذارد. برخی از کاربران ممکن است متوجه تاخیر جزئی بین کلیک روی “شروع” و شروع ضبط شوند. همچنین یک مشکل شناخته شده وجود دارد که در آن پنجره برنامه Snipping Tool هنگام شروع یک برش جدید از داخل برنامه بازیابی نمی شود.

برای آزمایش ضبط صفحه در ابزار Snipping، باید نسخه 11.2211.35.0 یا جدیدتر اپلیکیشن را اجرا کنید. توجه داشته باشید که مایکروسافت این گزینه را به‌تدریج عرضه می‌کند، بنابراین ممکن است برنامه را فوراً مشاهده و به‌روزرسانی نکنید، حتی اگر آخرین نسخه Dev Channel را اجرا کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *