نرم افزار و اینترنت

ویژگی Emergency SOS اپل از طریق ماهواره به چند کشور اروپایی رسید

حدود یک ماه از زمانی که اپل Emergency SOS را از طریق ماهواره در دسترس کاربران سری آیفون 14 در آمریکا و کانادا قرار داد، این شرکت اعلام کرده که این ویژگی اکنون در بریتانیا، فرانسه، آلمان و ایرلند در دسترس است. SOS اضطراری از طریق ماهواره به هر کسی که آیفون 14، 14 پلاس، 14 پرو یا 14 پرو مکس دارای iOS 16.1 یا جدیدتر دارد، این امکان را می‌دهد تا وقتی در منطقه‌ای هستند که پوشش تلفن همراه یا وای‌فای ندارد، با خدمات اضطراری تماس بگیرند.

هنگام استفاده از این ویژگی، پرسشنامه ای ظاهر می شود که از شما در مورد وضعیت شما سؤال می کند. سپس رابط کاربر را راهنمایی می کند که آیفون خود را برای اتصال و ارسال پیام اولیه به کجا نشان دهد. این شامل پاسخ‌های پرسشنامه، موقعیت مکانی، ارتفاع، سطح باتری و شناسه پزشکی شما (در صورت فعال بودن) می‌شود.

پرسشنامه و پیام‌های بعدی مستقیماً از طریق ماهواره به مراکز رله که توسط متخصصان آموزش دیده توسط اپل هدایت می‌شوند و می‌توانند از طرف شما با خدمات اضطراری تماس بگیرند، ارسال می‌شوند. متن پرسشنامه حتی می تواند با مخاطبین اضطراری شما به اشتراک گذاشته شود تا آنها را در جریان قرار دهد. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از برنامه Find My موقعیت مکانی خود را از طریق ماهواره ارسال کنید تا اگر در منطقه‌ای هستید که پوشش تلفن همراه یا وای‌فای ندارد، به دوستان و خانواده‌تان اطمینان خاطر دهید که کجا هستید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا