نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت آپدیت ویندوز 11 23H2 را منتشر کرد

امروز مایکروسافت بروزرسانی ویندوز 11 2023 خود را آغاز کرده است (همچنین به عنوان نسخه 23H2 شناخته می‌شود)، که برخی از ویژگی‌های جزئی را در بالای کوپایلت و سایر اپلیکیشن های مبتنی بر هوش مصنوعی آن که در سپتامبر معرفی شدند، اضافه می‌کند.

ویندوز 11 23H2 مانند نسخه های قبلی خود، نسخه 21H2 (نسخه اولیه) و 22H2، دو سال پشتیبانی فعال با به روز رسانی تجمعی ماهانه، اصلاحات و ویژگی های جدید دریافت خواهد کرد. به عنوان یادآوری، ویندوز 11 21H2 اوایل این ماه به پایان عمر خود رسید. در مورد نسخه 22H2، مایکروسافت یک سال دیگر یعنی در 4 اکتبر 2024 آن را متوقف خواهد کرد.

اگرچه یک “به روز رسانی بزرگ” جدید برای ویندوز 11 هیجان انگیز به نظر می رسد، نسخه 23H2 اگر قبلاً آپدیت Moment 4 را نصب کرده باشید، چیز کمی برای ارائه دارد. بزرگترین تغییری که پس از نصب ویندوز 11 نسخه 23H2 متوجه خواهید شد، عدم وجود کورتانا و برنامه قدیمی Mail است. مایکروسافت دومی را با Outlook جدید جایگزین کرده است. همچنین، برنامه چت دیگر به نوار وظیفه ای که Microsoft Teams آن را در اختیار گرفته، پین نمی شود.

اگر از به‌روزرسانی‌های قدیمی‌تر ویندوز 11 یا 10 به 23H2 ارتقا می‌دهید، آخرین نسخه ویژگی‌های جدید زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این بروزرسانی شامل میکسر حجمی بازطراحی شده، ارتقا نوار وظیفه، فایل اکسپلورر جدید با پشتیبانی از RAR، کنترل های RGB بومی در برنامه تنظیمات، ویندوز کوپایلت، فوتوز و Paint بهبودیافته، یک برنامه جدید پشتیبان گیری ویندوز و بسیاری موارد دیگر می شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا