اینستاگرام در سال گذشته روی شفافیت کار کرده و در عین حال تعدادی ویژگی جدید را معرفی کرده که به نفع سازندگان و مخاطبان آنهاست. اینستاگرام با معرفی ویژگی هایی برای ایجاد همکاری بهتر و همچنین مکالمه با ویژگی هایی مانند Notes ،Candid Stories ،Group Profiles و Collaborative Collections، سال را به پایان می رساند.

به نظر می رسد اینستاگرام با ویژگی جدیدی به نام Notes در تلاش است تا فراتر از تصاویر و فیلم ها دست یابد. پست کوتاه می تواند حداکثر از 60 کاراکتر تشکیل شده و شامل حروف، اعداد و ایموجی باشد. یادداشت ها را می توان برای دنبال کنندگان منتخب یا افرادی که دوستان نزدیک شما هستند گذاشت و در بالای صندوق ورودی آنها ظاهر می شود. چیزی که Notes را منحصر به فرد می کند این است که پیام ها فقط 24 ساعت دوام می آورند.

Candid Stories ظاهراً پاسخ اینستاگرام به BeReal است، یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس که در سال 2022 محبوب شد. از Candid می‌توان برای ثبت آنچه در آن لحظه در حال انجام است استفاده کرد، اما فقط برای کسانی ظاهر می‌شود که کارهایی را که در آن لحظه انجام می‌دهند نیز به اشتراک می‌گذارند. اینستاگرام به کاربران یادآوری می کند که روزانه Candid بگیرند، اما این اعلان را می توان در منوی تنظیمات غیرفعال کرد.

اینستاگرام با Group Profiles آینده‌اش، اشتراک‌گذاری زندگی خود را با افراد مشخص آسان‌تر می‌کند. ویژگی جدید اشتراک‌گذاری گروهی فقط تصاویر و ویدیوها را به افرادی که در گروه هستند نشان می‌دهد. علاوه بر این، تصاویر و ویدیوهای ارسال شده در یک پروفایل اختصاصی جدا از پروفایل شما ظاهر می شوند. این پلتفرم همچنین در حال آزمایش روش جدیدی برای همکاری با معرفی مجموعه‌های مشارکتی است که به کاربران امکان می‌دهد پست‌ها را در یک مجموعه با سایر کاربران یا دوستان ذخیره کنند. در بیشتر موارد، این بسیاری از ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز است که می‌توانید با آن‌ها دست و پنجه نرم کنید. اگر کاربر اینستاگرام هستید، برای دسترسی به این امکانات فقط باید اپلیکیشن را بروزرسانی کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *