در ماه فوریه، ایلان ماسک، مدیر تسلا در توییتر فاش کرد که این خودروساز در تلاش است تا استیم را به خودروهای خود بیاورد. اکنون، این شرکت به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی تعطیلات خود، رسماً ادغام استیم را برای آخرین نسخه‌های خودروهای مدل S و X خود انجام می دهد. در ویدیوی تبلیغاتی آن از این ویژگی، سیستم اطلاعات سرگرمی تسلا را مشاهده خواهید کرد که Steam Beta و حتی بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077 که از نظر گرافیکی نیاز دارند را اجرا می‌کند.

تسلا احتمالاً منظور از خودروهای «جدید» مدل S و X، نسخه‌های “Plaid” آنها است که تحویل سال گذشته آغاز شد. سیستم‌های سرگرمی اطلاعات هر دو مدل از پردازنده‌های گرافیکی RDNA 2 AMD استفاده می‌کنند که فناوری پشت پلی‌استیشن 5 و تراشه‌های Ryzen AMD هستند. تسلا در چند سال گذشته مشغول ساخت کتابخانه بازی‌های درون خودروی خود بوده و عناوینی مانند Cuphead، PUBG Mobile و Fallout Shelter را به محصولات خود اضافه کرده است.

با این حال، تسلا با آوردن استیم به وسایل نقلیه خود، بیش از یک یا دو بازی را به لیست رو به رشد اضافه می کند. این خودروساز در اطلاعیه خود گفت که این یکپارچه سازی هزاران بازی را برای خودروهای فوق الذکر به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر ادغام استیم، به‌روزرسانی تعطیلات تسلا به مالکان امکان دسترسی به اپل موزیک را برای سیستم‌های سرگرمی خود نیز می‌دهد. این به آنها این امکان را می‌دهد که نمایش‌های نوری را در چندین وسیله نقلیه به طور همزمان برنامه‌ریزی کنند و همچنین دوربین کابین خود را از برنامه تسلا در حالت Dog یا Sentry مشاهده کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *