نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت دو قابلیت جدید برای Teams Rooms در اندروید منتشر کرد

مایکروسافت اخیراً روی بسیاری از ویژگی‌ها برای Teams کار کرده است، از جمله ادغام بسیار خوب با Outlook، اشتراک‌گذاری فایل مبتنی بر هوش مصنوعی و نظرسنجی‌های Multi-Question. در حال حاضر، تجربه های لمسی و همکاری بهتری را برای Teams Rooms در اندروید معرفی کرده است.

اول از همه، ما یک راه راحت تر برای دسترسی به Whiteboard داریم؛ قبلاً، فقط می‌توانست Whiteboard را در جلسه تیمز باز کنید و سپس صفحه خود را به اشتراک بگذارید. با این حال، اکنون می‌توانید به سادگی به سمت نمایشگر Teams Rooms بروید و دکمه Whiteboard را در صفحه اصلی لمس کنید تا به روشی مشترک شروع به طوفان فکری کنید، حتی در خارج از جلسه تیمز. با این حال، مدیران تیمز باید این رفتار را از طریق تنظیمات “Allow initiate Whiteboard” فعال کنند.

راه سریع‌تر و راحت‌تری برای تغییر از وایت برد لوکال به وایت‌برد آنلاین نیز وجود دارد. شما به سادگی می توانید بر روی دکمه “Start meeting” روی وایت برد کلیک کنید، که بلافاصله یک فضای جلسه آنلاین را در حین ارائه صفحه نمایش شما راه اندازی می کند. سپس می توانید شرکت کنندگان از راه دور را در زمان واقعی اضافه کنید. ارائه دهندگان می توانند از طرح بندی Content + Gallery نیز استفاده کنند.

علاوه بر این، کاربران اکنون می توانند از تجربه اشتراک گذاری محتوای بهتر از طریق منوی اشتراک گذاری بازطراحی شده استفاده کنند. همه گزینه های اشتراک گذاری محتوا، از جمله وایت برد، در یک مکان خواهند بود. در نهایت، یک دسته از پیشرفت های مرتبط با صفحه نیز وجود دارد. می توانید نمایشگر Teams Rooms را با لمس صفحه یا کنسول لمسی کنترل کنید. این رفتار باید از طریق خط‌مشی Enable touch screen controls فعال شود. اکنون نمایشگرهای 4K به همراه اعلان‌های چت بهبودیافته و پشتیبانی از کنترل‌های پان شیب زوم دوربین از راه دور (PTZ) از دسکتاپ نیز پشتیبانی می‌شوند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا