سخت افزار

سن دیسک چهار دستگاه ذخیره ساز Pro-Grade را معرفی کرد

وسترن دیجیتال راه حل های ذخیره سازی جدیدی را معرفی کرده که شامل چهار دستگاه جدید PRO-G40 SSD و G-DRIVE Enterprise Class Desktop Hard Drive و G-RAID Shuttle SSD و  PRO-DOCK 4 می شود. دستگاه های ذخیره سازی جدید وسترن دیجیتال امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار داده و هدف آنها سازندگان محتوا و حرفه ای ها است. هدف کمک به کاربران برای ذخیره و مدیریت محتوا است.

SanDisk Professional PRO-G40 مقاوم ترین دستگاه ذخیره سازی SSD از این برند تا به امروز است. این دستگاه دارای گواهینامه IP68 است که به کاربران اجازه می دهد در باران حمل کنند. این دستگاه 1800 کیلوگرمی، مقاوم در برابر له شدن و مقاوم در برابر سقوط تا عمق 3 متر است. PRO-G40 دارای پورت تاندربولت 3 و USB 3.2 Gen 2 است. سرعت خواندن/نوشتن به ترتیب 2700 مگابایت بر ثانیه و 1900 مگابایت بر ثانیه می باشد.

هسته آلومینیومی سرد به حفظ سرعت انتقال فوق العاده سریع کمک می کند. وسترن دیجیتال ادعا می کند که دستگاه ذخیره سازی می تواند فایل های 50 گیگابایتی را در 30 ثانیه انتقال دهد. SanDisk Professional G-DRIVE Enterprise Class Desktop در اصل یک هارد دیسک بوده و دارای فرم فاکتور پریمیوم و ظریف است. یک پورت USB-C وجود دارد که ادعا می شود سرعت خواندن و نوشتن 280 مگابایت در ثانیه را ارائه می دهد.

SanDisk Professional G-RAID Shuttle SSD یک حافظه ذخیره سازی حالت جامد 8 اسلات است که برای حمل و نقل راحت بین محل تولید و استودیو برای پس از تولید طراحی شده است. این حافظه دارای کانکتورهای تاندربولت 3 و USB-C با سرعت خواندن اولی تا 2800 مگابایت بر ثانیه است. این دستگاه تا 32 ترابایت فضای ذخیره سازی دارد که می تواند محتوای 4K، 8K، VR، HDR و با نرخ فریم بالا را انتقال دهد. پورت تاندربولت 3 را می توان برای اتصال همزمان پنج دستگاه استفاده کرد. در نهایت، SanDisk Professional PRO-DOCK 4 یک داک استیشن خواننده چهار طرفه است؛ دارای پورت تاندربولت بوده و می توان برای تخلیه همزمان چهار دستگاه SanDisk Professional PRO-READER استفاده کرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا