رپورتاژ آگهی

آیا با پروژه MetaEarth آشنایی دارید

هریک از ما آرزوهایی داریم که ممکن است هیچ وقت نتوانیم آن ها را به دست آوریم یا تجربه کنیم. آرزوهایی مانند: پرواز کردن، سفر به اعماق فضا بدون سفینه و بسیاری از چیزهای دیگر که حتی ممکن است وجود خارجی نداشته باشند مانند دیدن و لمس کردن یک اسب تک شاخ بالدار، اما شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در زمان خیلی کوتاهی هیچ یک از اینها دیگر یک آرزو و رویا نخواهد بود.

پروژه MetaEarth را می توان در اصل یک رابط میان متاورسی خواند. یک هسته مرکزی که تمام متاورس ها را به یکدیگر متصل میکند. این پروژه بر روی چگونگی جابجایی یک آواتار و دارایی های آن آواتار از یک متاورس به متاورس دیگر در حال تحقیق و توسعه می باشد.

این یعنی لازم نیست شما در هر بازی متاورسی دارای یک شخصیت متفاوت با امتیازات متفاوت باشید هر بازیکن یک شخصیت و هویت واحد است که می تواند امتیازات ، دارایی ها و هویت خود را در هر متاورس به طور یکپارچه حفظ نماید.

نحوه ورود چگونه خواهد بود؟

بعد از ارائه پروژه نحوه ورود بازیکنان جدید به این صورت خواهد بود که همگی از طریق این پورتال می توانند با یک بار ثبت نام به تمام متاورس ها دسترسی برابر داشته باشند. و بازیکنان قدیمی تر می توانند با یک ثبت نام جدید با حفظ دارایی های پیشین خود دسترسی کاربری خود را به روز رسانی نمایند.

پروژه چه زمانی ارائه خواهد شد؟

طی صحبت های اخیر که از سمت مدیران پروژه انجام گرفته است، این پروژه به مدت 2 سال از تاریخ انتشار این مقاله به بازار ارائه خواهد شد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا