ما چندان دور از CES نیستیم، جایی که باید منتظر معرفی دستگاه هایی با تراشه های جدید از سوی اینتل و AMD باشیم. این معمولاً با مجموعه‌ای از اعلان‌های لپ‌تاپ ویندوز 11 همراه می‌شود که از سیلیکون جدید استفاده می‌کنند، اما لنوو تصمیم گرفته تا اخبار خود را زودتر از موعد اعلام کند.

از میان بسیاری از دستگاه‌هایی که لنوو امروز معرفی کرده، تنها تعداد انگشت شماری مانند IdeaPad Pro 5 و 5i به آمریکا می‌آیند. این لپ تاپ ها در اندازه های 14 و 16 اینچی ارائه می شوند که هر دو تنها با گزینه های “نسل بعدی” Core i5 و Core i7 اینتل، پنل 2.2k یا 2.8k 120Hz برای نسخه 14 اینچی و پنل 2.5K 120Hz برای نسخه 16 اینچی همراه هستند. لنوو اشاره کرد که به لطف حرارت بهتر، می‌توانید انتظار “عملکرد پیشرفته‌تری” داشته باشید که به طور کلی تجربه خنک‌تر و بی‌صداتری را امکان‌پذیر می‌کند. از دیگر مشحصات این دستگاه‌ها می‌توان به ترک پد 25 درصدی بزرگ‌تر، وب‌کم جدید FHD IR با سنسور Time of Flight و برای مدل 16 اینچی، یک اسلات ذخیره‌سازی قابل ارتقا SSD اشاره کرد.

در مورد IdeaPad Slim، می‌توانید Slim 5i را با صفحه‌نمایش 16 اینچی انتخاب کنید که پردازنده هنوز نامشخص اینتل را در خود جای داده است. همچنین می‌توانید یک اسلیم 5 16 اینچی را با گزینه‌هایی برای پردازنده Ryzen 3 (7330U)، 5 (7530U) یا 7 (7730U) AMD بگیرید، اگرچه مهم نیست که کدام گزینه را انتخاب کنید، چراکه صفحه‌نمایش 60 هرتزی دریافت می کنید. با یک نگاه به حفظ حریم خصوصی، این مدل های جدید یک شاتر فیزیکی روی وب کم دارند. تنها تغییر عمده دیگر، انتخاب بیشتر در رنگ ها است، زیرا اکنون می توانید آنها را در رنگ های بنفش، خاکستری و آبی بگیرید.

از نظر در دسترس بودن، لنوو می گوید که این مدل ها تا می 2023 به امریکا نمی آید و قیمت Slim 5i مدل 16 اینچی از 1500 دلار شروع می شود. Slim 5 در عین حال از 650 دلار برای نسخه AMD شروع می شود، در حالی که نسخه اینتل 5i با قیمت 750 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *