لپ تاپ

نسل جدید لنوو کروم بوک IdeaPad Flex 3i معرفی شد

لنوو کروم‌بوک 2 در 1 جدید IdeaPad Flex 3i را با ویژگی‌های بهبود یافته نسبت به کروم‌بوک Flex 3i سال گذشته، همراه با برچسب قیمت بالاتر معرفی کرده است. صفحه نمایش 12.2 اینچی 16:10 این کروم بوک، یک اینچ بزرگتر از قبل است و می توان از آن به عنوان لپ تاپ، تبلت یا برای سرگرمی در حالت چادر استفاده کرد.

همچنین حاشیه‌های نازک‌تری دارد و نسبت به مدل قبلی کمی کوچک‌تر به نظر می‌رسد. از نظر عملکرد، جدیدترین پردازنده های سری N اینتل (N100 یا N200)، حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می دهد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به وب‌کم Full HD با شاتر فیزیکی و کلید بی‌صدا، همراه با اتصال سریع‌تر از طریق WiFi 6E اشاره کرد.

همچنین تا 12 ساعت عمر باتری، صفحه کلید با نور پس‌زمینه، بلندگوهای تنظیم‌شده و ویژگی لولای قطره‌ای که صفحه‌کلید را برای تجربه تایپ ارگونومیک‌تر بالا می‌برد، ارائه می‌کند. این محصول در ماه می 2023 با قیمت 350 دلار در دسترس قرار می گیرد. اگر به دنبال تبلت اندرویدی هستید، لنوو نیز تب M9 را معرفی کرد.

این دستگاه اساساً به عنوان یک واحد سرگرمی طراحی شده و دارای صفحه نمایش 9 اینچی با وضوح 1920 در 1200 پیکسل و پشتیبانی از Netflix HD و پشتیبانی از صدای فضایی Dolby Atmos و بلندگوهای استریو دوگانه است. اگر بیشتر به کتاب علاقه دارید، یک حالت خواندن همه جانبه را نیز ارائه می دهد که رنگ صفحات واقعی کتاب را شبیه سازی می کند، به شما امکان می دهد لحن را برای چشمان خود ملایم کنید و صداهای پس زمینه مختلف محیط را انتخاب کنید.

این تبلت دارای پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو G80، سیستم‌عامل اندروید 12، فضای ذخیره‌سازی تا 128 گیگابایت، عمر باتری 13 ساعت، قفل‌گشایی با چهره و اتصال WiFi 5 است. این تبلت در سه ماهه دوم سال 2023 با قیمت 140 دلار وارد بازار می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا