صوتی و تصویری

ال‌جی از فناوری جدید نمایشگرهای خود رونمایی کرد

ال جی دیسپلی با اشاره به رویداد آینده CES 2023 یک اعلامیه رسمی را ارائه کرده است. اواخر این هفته، که CES 2023 آغاز خواهد شد، این شرکت روی مجموعه‌ای از فناوری‌های نمایشگر پیشرفته کار کرده است. صفحه نمایش های تاشو برای گوشی های هوشمند قبلاً عرضه شده، اما ال جی به زودی نمایشگرهای تاشو را برای لپ تاپ ها نیز عرضه خواهد کرد.

تحت عنوان Always On، این برند رسما اعلام کرده که فناوری‌های نمایشگر پیشرفته‌ای را ارائه خواهد کرد که زندگی مردم را بهبود می‌بخشد. ال جی دیسپلی یک نمایشگر OLED تاشو 17 اینچی را برای لپ تاپ ها عرضه خواهند کرد. یکی از برجسته ترین نکات در مورد نمایشگر این است که کاملاً بدون چین و چروک می باشد. حتی زمانی که آن را کاملا تا کنید یا باز کنید، هیچ نوع چین و چروکی در آن نمی بینید.

صفحه نمایش را می توان به روش های مختلف استفاده کرد. صفحه نمایش را می توان از وسط تا کرد یا باز کرد تا شبیه تبلت یا مانیتور قابل حمل باشد. این برند همچنین پشتیبانی از قلم استایلوس را اضافه کرده که استفاده از بهره وری آن را به سطح بالاتری می برد. همچنین یک صفحه نمایش 8 اینچی OLED با قابلیت تاشو 360 درجه به بازار می آید. همانطور که از نامش پیداست ممکن است دستگاه تا 360 درجه تا شود. این امکان را برای دستگاه فراهم می کند تا در هر دو جهت برای افزایش کارایی تا شود.

به گفته سازنده، مکانیسم تاشو منحصر به فرد آن از ایجاد چین و چروک در نواحی تاشو جلوگیری می کند در حالی که ساختار ماژول آن حتی پس از بیش از 200000 بار تا شدن، طول عمر را تضمین می کند. راه حل های نمایشگر OLED و خودرو با اندازه کوچک تا متوسط با فناوری های اختصاصی مهم، از جمله P-OLED و LTPS (سیلیکون پلی کریستالی با دمای پایین) ال سی دی، توسط این شرکت در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا