سخت افزار

مدیاتک پلتفرم اینترنت اشیا را با Genio 700 گسترش می دهد

پیش از نمایشگاه CES 2023، مدیاتک امروز جدیدترین چیپست پلتفرم Genio را با نام Genio 700 برای دستگاه های اینترنت اشیا معرفی کرد که برای خانه های هوشمند، خرده فروشی هوشمند و محصولات صنعتی اینترنت اشیا طراحی شده است. چیپست جدید به عنوان بخشی از نمایشی در غرفه مدیاتک در نمایشگاه CES 2023 معرفی خواهد شد.

مدیاتک Genio 700 با تمرکز بر بهره وری انرژی، یک چیپست N6 (6 نانومتری) IoT است که دارای دو هسته ARM A78 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته ARM A55 در 2.0 گیگاهرتز است و در عین حال شتاب دهنده هوش مصنوعی 4.0 TOPs را ارائه می دهد. با پشتیبانی از نمایشگر FHD 60p + 4K 60p و همچنین یک ISP برای تصاویر بهتر ارائه می شود.

مدیاتک اعلام کرده است که به تولیدکنندگان فعال در حوزه خانه‌های هوشمند و همچنین مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد با استفاده از سیستم‌عامل‌های لینوکس، اوبونتو و اندروید اجازه می‌دهد تا این تراشه را بدون توجه به نوع کاربرد، به ساده‌ترین شکل ممکن سفارشی‌سازی کنند. از دیگر ویژگی‌های تراشه جدید MediaTek Genio 700 IoT می‌توان به پشتیبانی از رابط‌های پرسرعت مانند PCIe 2.0، USB 3.2 نسل یک و رابط MIPI-CSI برای دوربین اشاره کرد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا