کنسول و بازی

سرویس انویدیا GeForce Now بزودی به خودروهای می رسد

بزودی بدون خرید تسلا به مجموعه ای از بازی های رایانه در ماشین خود دسترسی خواهید داشت. انویدیا اعلام کرده است که سرویس استریم بازی GeForce Now را با استفاده از پلتفرم Drive این شرکت به خودروها می آورد. این نسخه دسترسی به عناوینی مانند Cyberpunk 2077 را بر روی نمایشگر راننده در حین شارژ کردن یا پارک کردن یا هر زمان از صندلی عقب ارائه می دهد.

گزینه بازی ابری در حال حاضر از پشتیبانی اولیه برندهای بزرگی مانند گروه هیوندای (از جمله جنسیس و کیا)، پولستار و BYD چین برخوردار است. انویدیا چارچوب زمانی برای دسترسی GeForce Now ارائه نکرد، اگرچه اشاره کرد که BYD خودروهای مجهز به Drive Hyperion را در نیمه اول سال 2023 ارائه خواهد کرد. شاسی بلند پولستار 3 (ساخته شده با استفاده از Drive Orin) در اواخر سال 2023 وارد بازار می شود.

کلاینت GeForce Now در خودرو بر روی سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی مبتنی بر وب یا اندروید کار می‌کند. سرویس انویدیا کاتالوگی از 1500 بازی را ارائه می دهد که بیش از 1000 مورد از آنها با استفاده از گیم پد قابل بازی هستند. در حالی که بیشتر انتخاب ها پولی است، گزینه های رایگان بازی مانند Destiny 2 و Fortnite وجود دارد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا