صوتی و تصویری

سامسونگ نسل جدید پنل Flex Hybrid OLED را معرفی کرد

سامسونگ دیسپلی جدیدترین محصول خود را با نام Flex Hybrid OLED معرفی کرد. این یک پنل است که قابلیت تا شدن و کشویی را دارد و در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های آینده اجرا خواهد شد. این پنل از یک طرف باز و کشیده شده تا یک صفحه نمایش بزرگ 10.5 اینچی با نسبت 4:3 و یک پنل حتی بزرگتر 12.4 اینچی با نسبت 16:10 را فعال کند و در یک گوشی هوشمند معمولی قرار بگیرد.

محصول جدید و همچنین دو پنل کشویی، در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس که اواخر این هفته آغاز می شود، به نمایش گذاشته خواهد شد. پروژه های Flex Slidable Solo و Flex Slidable Duet را می توان از یک طرف (یا هر دو) کشیده تا یک پنل 14 اینچی OLED را به یک صفحه نمایش 17.3 اینچی گسترش دهد.

تمام پنل ها حساس به لمس هستند و به سازندگان گوشی های هوشمند در مسیر خود برای اختراع مجدد تلفن همراه کمک می کنند. احتمال اینکه این پنل ها به زودی به بازار نهایی برسند بسیار کم است. حضور سامسونگ در CES 2023 همچنین اولین مرحله برای پنل‌های QD-OLED جدید این بخش نمایشگر برای تلویزیون‌ها و نمایشگرها خواهد بود. اندازه های مورد انتظار 77، 65، 55 اینچ و 34، و همچنین یک نوع فوق عریض 49 اینچی است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا