کامپیوتر

جدیدترین دسکتاپ‌های یکپارچه اچ پی ساخته شده با تفاله قهوه

یک یا دو فنجان قهوه در صبح ممکن است مراسم روزانه بسیاری از کارمندان اداری باشد، اما اگر دسکتاپ واقعی شما نیز قهوه بخورد، چه می‌شود؟   آخرین دسکتاپ های 24 و 27 اینچی آل-این-وان اچ پی ممکن است واقعاً از قهوه تغذیه نشوند، اما پایان این رایانه، به عنوان بخشی از تلاش های سازنده آن برای پایداری، با تفاله های قهوه بازیافت شده ایجاد شده است.

اچ پی ادعا می کند که اولین تولید کننده رایانه است که قهوه را با این فرآیند نوآورانه تکمیلی در دسکتاپ ها یا لپ تاپ ها از هر نوعی قرار داده است. اچ پی از مواد بازیافتی در دستگاه همه کاره خود استفاده می کند. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد:

بیش‌ از 40 درصد از محفظه‌ کامپیوترهای همه‌‌کاره‌ جدید آن از پلاستیک‌های بازیافتی ساخته شده است. علاوه‌براین، در ساخت پایه‌های این محصولات از آلومینیوم و پلی‌استر بازیافتی استفاده شده است. بسته‌بندی محصولات مذکور نیز به‌طورکامل از منابع پایدار و بازیافتی تولید شده‌اند. ابعاد این جعبه‌ها نیز درمقایسه‌با نسل قبل 62 درصد کاهش یافته است و بدین‌ترتیب، پالت‌های مخصوص حمل آن‌ها اکنون 66 درصد واحدهای بیشتری را در خود جای می‌دهند. این فرایند درنهایت به کاهش ردپای کربن در حمل‌ونقل محصولات اچ پی کمک می‌کند.

برای عملکرد، دسکتاپ های همه کاره در پیکربندی های AMD با پردازنده Ryzen 7 7730U یا تا سیلیکون نسل سیزدهم Core i7-1355U اینتل عرضه می شوند. اچ پی all-in-one به گرافیک یکپارچه اینتل یا AMD متکی است. این سیستم ها را می توان با حداکثر 32 گیگابایت رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه SSD NVMe M.2 پیکربندی کرد. اگرچه تعداد زیادی پورت USB-A وجود دارد، اما تنها یک اسلات USB-C روی دستگاه خواهید یافت. پورت های دیگر عبارتند از جک صوتی ترکیبی، پورت خروجی HDMI و پورت اترنت.

گزینه هایی برای وب کم FHD با سنسور IR یا وب کم HD وجود دارد. صرف نظر از پیکربندی دوربین، زمانی که برای زیبایی و حفظ حریم خصوصی به آن نیازی نیست، می‌توانید دوربین را پایین بیاورید. هر دو مدل 24 و 27 اینچی یکپارچه با حاشیه‌های میکرو لبه‌ای برای ظاهری مدرن در اطراف صفحه‌نمایش عرضه می‌شوند و می‌توانید تجربه صفحه نمایش لمسی یا غیر لمسی را انتخاب کنید. وضوح صفحه نمایش 1080p محدود شده است. به عنوان یک دستگاه همه کاره، دسکتاپ HP دارای بلندگوهای دوگانه 2 واتی نیز می باشد. اچ پی گفت که هر دو مدل همه کاره در بهار در دسترس خواهند بود، اما این شرکت اطلاعات قیمتی را در نمایشگاه CES اعلام نکرد.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا