صوتی و تصویری

سامسونگ تلویزیون S95C OLED ،S90C و پروژکتور پریمیر 8K را معرفی کرد

سامسونگ نسل بعدی تلویزیون های QD-OLED خود را برای سال 2023 معرفی کرده و در دو نوع و سه اندازه با استفاده از پنل OLED نسل بعدی نمایشگر سامسونگ عرضه خواهد شد. سری 2023 شامل S95C و S90C مقرون به صرفه تر است و جانشین S95B سال گذشته خواهد بود که با استقبال زیادی از سوی بازبینان و مشتریان روبرو شد.

مدل‌های جدید دارای همان اندازه‌های 55 و 65 اینچی قبلی هستند، اما سامسونگ اکنون سایز جدید 77 اینچی را نیز ارائه می‌کند که محبوبیت فزاینده‌ای در بین خریداران پیدا می‌کند. هر دو مدل دارای نسل بعدی پنل OLED نقطه کوانتومی از صفحه نمایش سامسونگ هستند که در Odyssey OLED G9 که دیروز عرضه شد نیز دیده شد.

این پنل جدید دارای حداکثر روشنایی ادعایی 2000 نیت است. پنل‌های سامسونگ همچنین از طرح‌بندی زیرپیکسلی RGB استاندارد به‌جای طرح‌بندی WRGB مورد استفاده در پنل‌های ال‌جی استفاده می‌کنند که می‌تواند باعث برخی مشکلات اشباع رنگ و ایجاد اشباع بیش از حد مشکی شود. علیرغم افزایش روشنایی، سامسونگ همچنان ادعا می‌کند که مصرف انرژی را کاهش داده و به راندمان بهتر پنل کمک می‌کند.

تفاوت اصلی بین S95C و S90C در طراحی است. S95C به دلیل وجود One Connect Box سامسونگ از طراحی باریک تری برخوردار است در حالی که S90C دارای یک برآمدگی بزرگتر در پشت است که تمامی کانکتورها را در خود جای داده است. هر دو نوع تلویزیون از نرخ رفرش 144 هرتز و قابلیت Samsung Gaming Hub پشتیبانی می کنند. آنها همچنین اولین تلویزیون های OLED هستند که دارای گواهینامه FreeSync Premium Pro AMD برای نرخ نوسازی متغیر و HDR در حین بازی هستند.

جدا از مدل‌های QD-OLED، سامسونگ همچنین مدل‌های جدید Neo QLED 8K و 4K مبتنی بر LCD را با نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی و پردازنده کوانتومی عصبی جدید سامسونگ با پردازش 14 بیتی و ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی معرفی کرد. همچنین مدل های جدید Micro LED برای سال 2023 وجود دارد که اندازه آنها از 50 اینچ تا 140 اینچ است. این شرکت همچنین یک نوع 8K از پروژکتور لیزری پرتاب فوق کوتاه خود به نام Premiere 8K را معرفی کرد که می تواند تصویری 150 اینچی را نمایش دهد. تمامی اطلاعات قیمت و در دسترس بودن متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا