نرم افزار و اینترنت

آمازون شبکه اشتراک گذاری پهنای باند Sidewalk خود را برای دستگاه های دیگر باز می کند

چندین سال پیش آمازون از شبکه بحث‌برانگیز Sidewalk رونمایی کرد که برای اتصال فناوری خانه‌های هوشمند خارج از محدوده WiFi شما با استفاده از آمازون رینگ، اکو و سایر دستگاه‌ها طراحی شده است. اکنون، این شرکت اعلام کرده است که Sidewalk در نهایت “پوشش و ابزار” مورد نیاز را برای در دسترس قرار دادن این سرویس در اختیار توسعه دهندگان شخص ثالث آماده کرده است و پیشنهادات خود را با تعدادی از محصولات در CES 2023 نشان خواهد داد.

Sidewalk نه تنها از دستگاه های Ring و Echo خود، بلکه از دستگاه های همسایه شما نیز استفاده می کند. دستگاه های نمایش داده شده به طور کلی از انواع فضای باز هستند که می توانند از Sidewalk بهره مند شوند زیرا ممکن است دسترسی آسان به وای فای نداشته باشند. به عنوان مثال، شرکتی به نام New Cosmos USA یک حسگر گاز طبیعی به نام DeNova Detect را به نمایش خواهد گذاشت که برای محافظت از خانه ها در برابر نشت های ناشناخته طراحی شده است. طبق گفته آمازون، این شرکت از Sidewalk برای “گسترش پوشش هشدارهای گاز خود و حذف هزینه های اتصال به شبکه” استفاده خواهد کرد.

شرکت دیگری به نام Browan دارای آشکارسازهای حرکتی، حسگرهای در و پنجره، آشکارساز نشت آب و آشکارساز CO2 خواهد بود که همگی می توانند با استفاده از Sidewalk هشدار ارسال کنند. Deviceroy از Sidewalk برای اتصال اینورترهای خورشیدی به اینترنت استفاده می کند و به مشتریان اجازه می دهد تا نحوه عملکرد تجهیزات خورشیدی آنها را ببینند و به آنها در بهینه سازی کارایی کمک کند. و در نهایت، دستگاه تشخیص نشت و یخ زدگی Meshify می تواند به اینترنت متصل شود و با استفاده از اتصال Sidewalk به مشتریان از آسیب اطلاع دهد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا