اپل به زودی iTunes را از آخرین پلتفرم خود یعنی ویندوز حذف خواهد کرد. مایکروسافت اعلام کرد که نسخه های پیش نمایش سه اپلیکیشن جدید اپل Apple Music، Apple TV و Apple Devices را به عنوان بخشی از بیلد پیش نمایش ویندوز 11 برای اینسایدرها اضافه می کند.

Apple Music به کتابخانه موسیقی داخلی کاربران ویندوز و همچنین دسترسی آنها به سرویس اپل موزیک پولی دسترسی خواهد داشت. Apple TV اشتراک اپل تی وی پلاس را با محتوای اصلی و همچنین محتوایی از Paramount+، AMC+، Showtime، Starz، و سایرین همراه می‌کند. شما همچنین فیلم های خریداری شده توسط iTunes خود را در اینجا پیدا خواهید کرد و می توانید نسخه های جدید را اجاره کنید.

Apple Devices همگام‌سازی با دستگاه‌های اپل (آیفون، آیپد، آیپاد)، و همچنین پشتیبان‌گیری و بازیابی لوکال، و بروزرسانی‌های نرم‌افزار اضطراری را بر عهده خواهند گرفت – این قابلیت با اتصال آیفون به Finder مک او اس منتقل شده است. این امر باعث می‌شود که پادکست‌ها و کتاب‌ها تنها عملکردهای معنی‌دار iTunes باشند که از اپل موزیک، تی وی و دیوایس حذف می‌شوند. مشخص نیست که آیا اپل بعداً اینها را به اپلیکیشن های جدید اضافه خواهد کرد یا برنامه چهارم را فقط برای آنها در نظر گرفته است.

مایکروسافت هشدار داد که نصب هر یک از این اپلیکیش پیش‌نمایش جدید، iTunes را در ویندوز متوقف می‌کند، بنابراین اگر کتابخانه لوکال بزرگی دارید، این را در نظر داشته باشید. حذف اپلیکیشن های جدید به شما این امکان را می دهد که یک بار دیگر iTunes را نصب کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *