شرکت چینی موبوی پلتفرم جدیدی را برای ایجاد و اشتراک‌گذاری واچ فیس های ساعت هوشمند معرفی کرده است. سازنده TicWatch در کنار این پلتفرم، مارکت پلیس واچ فیس خود را معرفی می کند. کاربران TicWatch این فرصت را خواهند داشت که با استفاده از این پلتفرم، طرح های منحصر به فرد واچ فیس را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند.

Mobvoi مجموعه ای چشمگیر از ساعت های هوشمند اندرویدی دارد. با این حال، سری TicWatch گزینه های سفارشی سازی زیادی را به عنوان مثال سامسونگ یا گوگل ارائه نمی دهد. سری سامسونگ گلکسی واچ و مدل های گوگل پیکسل واچ چندین گزینه سفارشی سازی را ارائه می دهند. این فراتر از انتخاب بند، اندازه و رنگ شماست. برنامه Mobvoi TimeShow بازاری جهت واچ فیس برای ساعت های هوشمند Wear OS و watchOS است. می‌توانید جنبه‌های مختلف ساعت هوشمند خود از جمله نمایشگر، داده‌های مربوط به سلامتی و ورزش، عکس‌های پویا و موارد دیگر را سرهم کنید.

اپلیکیشن TimeShow همچنین به کاربر این امکان را می دهد که واچ فیس رایگان و همچنین طرح های پولی ایجاد کند. می‌توانید از میان بازی‌های تعاملی انتخاب کنید و همچنین به یک ساعت سنتی بسنده کنید. هر دو گزینه طراحی کلاسیک و مدرن با توجه به ترجیح شما در بازار موجود است. یک لایه اضافی از سفارشی سازی از طریق انتخاب فونت ها و جلوه ها به دست می آید. شما همچنین می توانید سفارشی سازی خود را بر اساس انتخاب ابزارک خود تنظیم کنید.

Mobvoi می گوید که این برنامه هر هفته واچ فیس های جدیدی را معرفی می کند، در حالی که سایت DIY نیز به کاتالوگ در حال گسترش کمک خواهد کرد. کاربر می تواند از طریق سایت DIY یک واچ فیس ایجاد کند و آن را در بازار برنامه به اشتراک بگذارد. Mobvoi قصد دارد پلتفرم را در آینده افزایش دهد تا طراحان واچ فیس بتوانند از طرح های خود درآمد کسب کنند. در نظر دارد یک ترتیبات تقسیم درآمد را برای این کار ایجاد کند. این بازار برای ساعت‌های هوشمند WearOS و watchOS خارج از اکوسیستم TicWatch باز خواهد بود. برنامه TimeShow هم از فروشگاه گوگل پلی و هم از اپ استور برای دانلود در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *