گجت و پوشیدنی

TAG Heuer سه ساعت هوشمند جدید Connected Caliber E4 را معرفی کرد

سری ساعت‌های هوشمند TAG Heuer Connected Caliber E4 سال گذشته معرفی شدند و اکنون این شرکت در حال معرفی سه محصول جدید به این خانواده است. همانطور که انتظار می رود، همه بسیار گران هستند و گزینه 42 میلی متری ارزان ترین بوده و قیمت آن 2350 دلار است.

نسخه 42 میلی‌متر کوچک‌تر از نمونه اصلی است، اما از یک صفحه‌نمایش 1.28 اینچی با یک پنل تقریباً بدون حاشیه استفاده می‌کند که توسط شیشه گنبدی یاقوت کبود محافظت می‌شود. اگرچه هنوز هم یک OLED با وضوح 416 در 416 پیکسل است. بدنه از شاسی تیتانیوم درجه 2 با روکش مشکی ساخته شده که آن را به سبک ترین ساعت هوشمند این شرکت تبدیل کرده است.

از سوی دیگر، نسخه 42 میلی‌متری گلف ادیشن دارای بدنه مشابهی است، اما قیمت آن نیز 2500 دلار می باشد، زیرا با سه توپ گلف مارک TAG Heuer و دو جفت بند عرضه می‌شود. یکی از چرم مشکی با دوخت سبز و یک بند لاستیکی سفید. علاوه بر این، این ساعت از 40000 زمین گلف در سراسر جهان “پشتیبانی” می کند و امکان ردیابی خودکار را بدون ورودی دستی فراهم می کند. این ساعت می تواند امتیاز شما، باشگاه گلفی که استفاده می کنید و همچنین موقعیت شما در زمین گلف را ردیابی کند.

Caliber E4 Sports Edition گران‌ترین نسخه از این دسته است و 2600 دلار درخواست می‌کند، اما همچنین بزرگ‌ترین نسخه است. این پوشیدنی در فرم فاکتور 45 میلی متری، درست مانند مدل های کنونی Connected Caliber E4، با یک قاب سرامیکی در اطراف صفحه نمایش 1.39 اینچی 454 در 454 پیکسل OLED و یک بند لاستیکی قابل تنفس مناسب برای ورزش است. در بخش نرم‌افزاری، Sport Edition ویژگی Trail & Hiking را ارائه می‌کند که از فشارسنج ساعت استفاده می‌کند و عملکرد فرد را ارزیابی می‌کند.

TAG Heuer هر سه مدل را اواخر این ماه در دسترس قرار می‌دهد و قول داده زمانی که گوگل شروع به کار کردن نرم‌افزار جدید کند، آنها را به Wear OS 3 به‌روزرسانی خواهد کرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا