بنگ و اولافسن به تازگی از اولین ایربادز بیسیم خود با قابلیت حذف نویز فعال به نام Beoplay EQ رونمایی کرد. دو میکروفون در هر هدفون وظیفه لغو نویز را در کنار میکروفون اضافی برای برقراری تماس انجام می دهد که در مجموع شش مورد از طریق دو هدفون است. ایربادز در تاریخ 19 آگوست با رنگ های سیاه و طلایی در سطح جهانی عرضه شده و قیمت آن 399 دلار است.

محصول جدید از عمر باتری قابل توجه نسل سوم E8 برخوردار نبوده که در مجموع 35 ساعت از هدفون ها و کیس را ارائه می داد. در عوض، Beoplay EQ در صورت استفاده با کیس شارژ می تواند حدود 20 ساعت کار کند. با این حال، حدود شش ساعت و نیم با ANC فعال یا هفت و نیم ساعت ANC خاموش را فراهم می کند. شارژ ایربادز از طریق شارژ بیسیم Qi یا USB-C انجام می شود.

Beoplay EQ از استاندارد تطبیقی Qualcomm’s AptX پشتیبانی می کند، که بسته به محیط یا محتوایی که گوش می دهید می تواند تنظیمات مختلفی را برای بهینه سازی صدای بی سیم شما انجام دهد. ایربادز جدید همچنین از کدک های AAC و SBC پشتیبانی کرده و دارای درجه IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. مانند سایر دستگاه های بنگ و اولافسن، Beoplay EQ ارزان نیست. این محصول 150 دلار گرانتر از ایرپادز پرو اپل و حدود 120 دلار بیشتر از WF-1000XM4 سونی می باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *