لپ تاپ

معرفی نسخه 5G گلکسی بوک 2 گو با تراشه اسنپدراگون 7c پلاس نسل 3

چند هفته پیش سامسونگ از گلکسی بوک 2 گو رونمایی کرد که یک لپ تاپ باریک و سبک با سیستم عامل ویندوز آرم مبتنی بر اسنپدراگون 7c نسل 3 است. در حالی که چیپست از 5G پشتیبانی می کند، مدل اصلی از آن استفاده نکرده و فقط اتصال لوکال را ارائه می دهد. امروز این شرکت از نسخه 5G این لپ تاپ رونمایی کرد.

گلکسی بوک 2 گو 5G یک دستگاه دو سیم کارته است و می تواند یک سیم کارت فیزیکی و یک eSIM را ترکیب کند (توجه داشته باشید که فقط حالت آماده به کار تکی پشتیبانی می شود). اتصال 5G از باندهای زیر 6 گیگاهرتز استفاده می کند. علاوه بر آن، لپ‌تاپ می‌تواند به شبکه‌های Wi-Fi 6E متصل شود و اگر دستگاه‌های گلکسی دیگری دارید، چند ترفند خوب دارد. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از ویژگی Second Screen به گلکسی تب متصل شوید.

همچنین دستگاه با ضخامت 15.5 میلی متری و وزن 1.44 کیلوگرم همچنان باریک و سبک است. با این حال، تست های MIL-STD-810H را برای دماهای بالا، دمای پایین، شوک حرارتی، لرزش، فشار پایین و رطوبت گذرانده است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی است که لولای آن به صفحه نمایش اجازه می دهد تا 180 درجه بچرخد. در صورتی که به اپلیکیشن های قدیمی ویندوز که پورت ARM ندارند، تکیه کنید، ویندوز 11 خانگی را خارج از جعبه اجرا می‌کند، که از برنامه‌های x86 (32 بیتی و 64 بیتی) پشتیبانی می‌کند.

اگر با اسنپدراگون 7c+ نسل 3 آشنایی ندارید، این یک تراشه ARM کوالکام است که برای دستگاه های ویندوزی با باتری کار می کند. این پردازنده با لیتوگرافی 6 نانومتری TSMC ساخته شده و دارای 8 هسته Kryo و پردازنده گرافیکی Adreno است. همچنین یک مودم X53 و یک سیستم FastConnect 6700 (وای فای 6E، بلوتوث 5.2) وجود دارد.

بخش پورت ها شامل دو درگاه USB-C، یک USB-A 2.0 و یک جک ترکیبی هدست است. یک اسلات microSD و یک اسلات nanoSIM وجود دارد. این لپ تاپ با باتری 42.3 وات ساعت کار می کند و آداپتور برق 45 واتی نیز دارد. گلکسی بوک 2 گو از اواخر ژانویه از طریق Samsung.com و همچنین اپراتورهای منتخب در دسترس خواهد بود. قیمت ها از 500 یورو برای نسخه وای فای با پیکربندی 4/128 گیگابایت شروع می شود. همچنین مدل های 5G با پیکربندی 4/128 گیگابایت و 8/256 گیگابایت به ترتیب 650 یورو و 750 یورو قیمت دارند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا