موبایل و تبلت

استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 سفارشی شده در سری گلکسی S23

سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked خود در تاریخ 1 فوریه از سری گلکسی S23 رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این مجموعه شامل گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا باشد که گفته می‌شود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 را در زیر کاپوت خود دارند.

با این حال، گزارش جدید 9to5Google ادعا می‌کند که سری گلکسی اس 23 از یک اسنپدراگون 8 نسل 2 سفارشی‌سازی شده با سرعت کلاک بالاتر پشتیبانی می‌کند. به ادعای این سایت، اسناد فاش شده نشان می دهد که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 موجود در سری گلکسی اس 2، که “Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 Mobile Platform for Galaxy” نامیده شده، به جای 3.2 گیگاهرتز، حداکثر سرعت کلاک 3.36 گیگاهرتز (هسته پرایم) خواهد داشت.

انتظار می رود بقیه ویژگی های این اسنپدراگون 8 نسل 2 سفارشی شده تا حد زیادی مانند نسخه معمولی باقی بماند، به این معنی که هسته Prime با فرکانس حداکثر 3.36 گیگاهرتز با چهار هسته Performance با فرکانس حداکثر 2.8 گیگاهرتز و سه هسته Efficiency با فرکانس 2 گیگاهرتز همراه خواهد شد.

همچنین گفته می شود تراشه اصلاح شده 4 نانومتری به جای TSMC توسط کارخانه ریخته گری سامسونگ ساخته می شود. با این حال، مشخص نیست که آیا سامسونگ به طور گسترده از نام تجاری Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 Mobile Platform for Galaxy استفاده خواهد کرد یا آن را محدود به رویداد Unpacked خواهد کرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا