گجت و پوشیدنی

اپل نسل دوم هوم پاد را با سنسورهای دما و رطوبت معرفی کرد

دو سال پس از توقف، هوم پاد اصلی اکنون به آواتار نسل دوم بازگشته است. مدل جدید تغییراتی در آرایه بلندگوها و همچنین گنجاندن سنسورهای دما و رطوبت دارد.

نسل دوم هوم پاد از همان ووفر 4 اینچی سطح بالا بهره می برد. توییتر پنج بوق دار جدید جایگزین هفت توییتر مدل اصلی شده است. شش میکروفون مدل اصلی با چهار میکروفون جدید میدان دور جایگزین شده اند. همچنین یک میکروفون کالیبراسیون فرکانس پایین داخلی برای اصلاح خودکار باس وجود دارد. همانند مدل اصلی، هوم پاد جدید می‌تواند با گوش دادن به بازخورد میکروفون‌ها و کالیبره کردن خود، تصحیح خودکار اتاق را انجام دهد. همچنین دارای تراشه Apple S7 است که به صدای محاسباتی و تنظیم بلادرنگ کمک می کند.

هوم پاد جدید همانند سایر مدل های هوم پاد از جفت شدن استریو نیز پشتیبانی می کند. به سادگی دو تا از اینها را در یک اتاق قرار دهید و از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید آنها را همگام کنید. علاوه بر کارکردن به عنوان بلندگوهای استریو، هوم پاد همچنین می‌تواند صدای Dolby Atmos را از Apple TV 4K پخش کند. مانند قبل، برای ایجاد یک جفت استریو به همان مدل هوم پاد نیاز دارید زیرا نسل اول و دوم را نمی توان با هم جفت کرد.

هوم پاد جدید همچنین دارای سنسورهای دما و رطوبت است. این سنسورها می توانند اطلاعات بلادرنگ محیط اطراف شما را گزارش کنند و همچنین می توانند برای فعال کردن خودکار عملکردهای خاصی مانند روشن کردن تهویه مطبوع یا بستن پرده ها در صورت رسیدن به یک هدف دمایی از پیش تعیین شده استفاده شوند. ممکن است برخی از شما به یاد داشته باشید که همین سنسورها مدتی پیش در HomePod mini نیز کشف شدند اما هرگز فعال نشدند. به نظر می رسد اکنون اپل در به روز رسانی آینده آنها را در HomePod mini فعال خواهد کرد.

ویژگی Sound Recognition همچنین می تواند به طور محتاطانه به بوق های یک آشکارساز دود یا مونوکسید کربن گوش دهد و هشدارهایی را در آیفون، آیپد و اپل واچ برای شما ارسال کند. این ویژگی در HomePod mini نیز فعال خواهد شد. طراحی تا حد زیادی بدون تغییر است اما مدل جدید کمی کوتاه تر از قبل و کمی سبک تر است. این در دو رنگ سفید و یک نوع جدید خاکستری روشن‌تر Midnight عرضه می‌شود که هر دو با کابل‌های برق همسان با رنگ عرضه می‌شوند که اکنون قابل جدا شدن هستند. نسل دوم هوم پاد قرار است با قیمت 299 دلار عرضه شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا