صوتی و تصویری

لنوو نمایشگر هوشمند ThinkView Plus FHD را معرفی کرد

لنوو به تازگی از نمایشگر هوشمند ThinkView Plus معرفی کرده که عمدتاً بر روی کنفرانس ویدیویی متمرکز است و مایکروسافت تیمز یکپارچه سازی شده است.

ThinkView Plus جدید در حال ورود به بازاری است که نسبت به مجموعه ای از نمایشگرهای هوشمند که قبلاً عرضه شده اند، علاقه کمتری داشته است. برخی از مدل های قبلی شامل پورتال فیس بوک، آمازون اکو شو 15 و مانیتورهای هوشمند سامسونگ هستند. لنوو ThinkView Plus یک پیشنهاد ویژه برای اهداف تجاری است. ThinkView Plus دو بخش صفحه نمایش ویدیو کنفرانس و یک قسمت مانیتور USB-C است.

این مانیتور دارای پورت های HDMI، دیسپلی پورت ورودی و خروجی، USB-A (x2) و USB-C است. تراکم نمایشگر 81.6 پیکسل بر اینچ و وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل است. پنل ThinkView Plus هنوز مشخص نشده، اما دارای یک تراشه هشت هسته ای کوالکام QCS8250 است که از Wi-Fi 6 و سازگاری Microsoft Teams پشتیبانی می کند.

نمایشگر از اندروید بدون کامپیوتر استفاده می کند، اگرچه نسخه آن مشخص نشده است. یک دوربین مادون قرمز و RGB یکپارچه 4K دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی است و می‌تواند به تنظیمات خودکار کیفیت تصویر دست یابد. Lenovo ThinkView Plus دارای چهار میکروفون و دو بلندگوی 5 واتی است که هم قابل جدا شدن و هم قابل ارتقا هستند.

یک قلم غیرفعال و برنامه وایت برد نیز در بسته گنجانده شده است. صفحه نمایش هوشمند جدید انعطاف پذیری و عملکرد بیشتری نسبت به ThinkSmart View ارائه می دهد. حذف سایر برنامه‌های ویدیو کنفرانس خارج از Teams می‌تواند برای این مدل محدود باشد. قیمت ThinkView Plus 2345 دلار است و انتظار می‌رود تا اواسط سال جاری عرضه شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا