فناوری

مایکروسافت ChatGPT را با نسخه پریمیوم Teams ادغام می کند

در حالی که جهان در حال عبور از آشفتگی های اقتصادی و تغییر در الگوهای کاری است، شرکت ها به دنبال راه هایی برای بهینه سازی سرمایه گذاری های فناوری اطلاعات و احیای انگیزه کارکنان خود برای دستیابی به اهداف تجاری خود هستند. برای همگام شدن با سرعت سریع تغییرات، شرکت ها به راه حل هایی نیاز دارند که بتواند بهره وری آنها را بهبود بخشد، هزینه ها را کاهش دهد و به آنها اجازه دهد تا سازگارتر باشند.

اینجاست که فناوری پیشرفته هوش مصنوعی وارد می‌شود. برای مثال، مایکروسافت از هوش مصنوعی برای تغییر محصولات مصرفی و سازمانی خود، از جمله مایکروسافت تیمز، استفاده می‌کند تا به افراد و تیم‌ها کمک کرده، تا کارآمدتر کار کنند. پیش از این، مایکروسافت ابزارهای OpenAI را با ایمیل ها و صفحات گسترده محل کار خود یکپارچه می کرد. اکنون، Teams Premium از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها، از جمله مدل‌های زبان بزرگ مجهز به GPT-3.5 OpenAI استفاده می‌کند تا جلسات را به ارتفاعات جدیدی از هوش، شخصی‌سازی و امنیت ارتقا دهد.

شایان ذکر است که GPT 3.5 توسط OpenAI، یک موسسه تحقیقاتی متمرکز بر پیشرفت هوش مصنوعی، توسعه یافته است، در حالی که ChatGPT توسط موسسه آلن برای هوش مصنوعی (AI2)، یک موسسه تحقیقاتی غیرانتفاعی طراحی شده است. از آنجایی که GPT 3.5 دارای پارامترهای بسیار بیشتری نسبت به ChatGPT است، به طور قابل توجهی توانایی بیشتری برای مدیریت وظایف پردازش زبان و ترجمه های پیچیده در زمان واقعی دارد.

با توجه به افزایش 252 درصدی زمان برگزاری جلسات هفتگی طی دو سال گذشته، تیمز در حال انجام اقداماتی برای کاهش فشار است. هوش مصنوعی را در طول تجربه جلسه ترکیب می کند و به کاربران امکان می دهد در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهند. وظایف زیادی در طول جلسه نیاز به توجه دارند و مایکروسافت بیان می کند که ادغام هوش مصنوعی با تیمز زمان اضافی را که باید به آن وظایف اختصاص داده شود حذف می کند.

Teams Premium جمع‌بندی هوشمندی را ارائه می‌کند که یادداشت‌های جلسه به‌طور خودکار ایجاد می‌شود، وظایف پیشنهادی و نکات برجسته شخصی‌شده را ایجاد می‌کند. اعضای تیم به راحتی می توانند حیاتی ترین اطلاعات را پیگیری کنند حتی اگر جلسه را از دست بدهند. در آینده، Teams نشانگرهای جدول زمانی بلندگو را اضافه می کند که نشان می دهد چه کسی و در چه زمانی صحبت کرده و به کاربران امکان می دهد مستقیماً به آن لحظه در ضبط جلسه بپرند. این ویژگی به طور هوشمند بر اساس افرادی که اعضای تیم با آنها بیشتر کار می کند سازماندهی شده، بنابراین آنها هرگز بازخوردهای مهم مدیر خود را از دست نمی دهند.

با یادداشت‌های تولید شده مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط GPT-3.5 پشتیبانی می‌شوند، اعضا می‌توانند روی خود جلسه تمرکز کنند و نه روی یادداشت‌برداری. در آینده نزدیک، نکات کلیدی و آماده پس از جلسه نمایش داده خواهد شد. وظایف و موارد اقدام تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز به طور خودکار برای پیگیری پیشنهاد می شود. در نهایت، Teams Premium همچنین ترجمه‌های زنده برای شرح‌ها را به 40 زبان ارائه می‌کند و جلسات را برای همه سازنده‌تر و بدون دردسر می‌کند. فقط سازمان‌دهنده جلسه باید Teams Premium را برای همه شرکت‌کنندگان داشته باشد تا از مزایای ترجمه‌های بلادرنگ بهره‌مند شوند.

علاوه بر این، جلسات تیمز برای اعضای آن شخصی‌تر و برندسازی خواهد شد. مدیران فناوری اطلاعات می‌توانند قالب‌های جلسه سفارشی ایجاد کنند تا زمان و تلاش مورد نیاز برای برنامه‌ریزی جلسه را تا حد زیادی کاهش دهند. با استفاده از حفاظت پیشرفته جلسه، مدیران می‌توانند به راحتی موارد حفاظتی را ارتقا دهند تا از جلسات محرمانه بدون تداخل در تجربه جلسه اطمینان حاصل کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا