آموزش

نحوه فعال کردن Quiet Mode در اینستاگرام

اگر به طور 24 ساعته در اینستاگرام هستید و مثلاً می خواهید شب استراحت کنید، با حالت آرام یا Quiet Mode آشنا شوید. اعلان‌ها را برای دوره‌ای که تعیین کرده‌اید متوقف می‌کند، در حالی که به سایر کاربران اجازه می دهید بدانند که زمان آرام شما فرا رسیده است. در این مقاله نحوه روشن و خاموش کردن Quiet Mode اینستاگرام را آموزش خواهیم داد تا بتوانید در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارید، از هشدارهای مزاحم دور و آرامش داشته باشید.

اینستاگرام Quiet Mode را معرفی کرد تا به شما امکان توقف اعلان ها را بدهد. اما ابتدا بررسی کنید که برنامه شما این ویژگی را دارد و مطمئن شوید که به آخرین نسخه به روز شده است. برای یافتن و استفاده از آن مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به منوی پروفایل خود بروید و روی Settings کلیک کنید و سپس تب Notifications را انتخاب کنید.
  • Quiet mode را از لیست گزینه ها پیدا و آن را انتخاب کنید.
  • نوار لغزنده Quiet mode را فعال و تنظیمات From و To خود را انتخاب کنید، در نظر داشته باشید که محدودیت زمانی شما 12 ساعت است.
  • اینستاگرام هنگام خروج از پنل Quiet mode تنظیمات شما را ذخیره می کند. پروفایل شما به طور خودکار در بازه زمانی انتخابی شما بی صدا می شود، به این معنی که اینستاگرام اعلان ها را متوقف می کند، پروفایل شما را در حالت بی صدا نمایش می دهد و به پیام ها پاسخ خودکار می دهد. در پایان بازه زمانی تعیین شده، خلاصه ای از آنچه را از دست داده اید دریافت خواهید کرد.
  • برای غیرفعال کردن حالت Quiet mode در اینستاگرام، کافی است همان مراحل بالا را دنبال کنید و نوار لغزنده را به حالت خاموش فشار دهید. با خروج، اینستاگرام دوباره تنظیمات شما را ذخیره می کند و به طور معمول هشدارهایی را برای شما ارسال می کند.
منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا