نرم افزار و اینترنت

واتس اپ استاتوس تعداد زیادی قابلیت جدید دریافت کرد

امروز واتس اپ اعلام کرد که ویژگی Status در حال دریافت تعداد زیادی قابلیت جدید است. بروزرسانی‌هایی که همه این عملکردهای جدید را فعال می‌کنند در حال حاضر برای کاربران در سراسر جهان منتشر شده‌اند و باید در هفته‌های آینده برای همه کسانی که از واتس‌اپ استفاده می‌کنند در دسترس قرار گیرند.

برای شروع، اکنون می توانید پیام های صوتی را به عنوان پیام های وضعیت ضبط و به اشتراک بگذارید. این می تواند تا 30 ثانیه طول بکشد. در مرحله بعد، می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی خود را در هر استاتوس بروزرسانی کنید، بنابراین می‌توانید هر بار که استاتوس شما را بروزرسانی می‌کنید، انتخاب کنید چه کسی بتواند وضعیت شما را ببیند (یا بشنود).

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، آخرین انتخاب مخاطب شما ذخیره می شود و سپس به عنوان پیش فرض برای استاتوس بعدی شما استفاده می شود. ری اکشن های استاتوس به شما امکان می‌دهد به به‌روزرسانی‌های وضعیت پاسخ دهید و ظاهراً پس از راه‌اندازی واکنش‌ها در چت‌ها در سال گذشته، این ویژگی شماره یک بیشترین درخواست برای واتس اپ بود. با کشیدن انگشت به بالا و ضربه زدن روی یکی از هشت ایموجی می توانید به سرعت به هر وضعیتی پاسخ دهید. و البته همچنان می‌توانید با متن، پیام صوتی یا برچسب نیز پاسخ دهید.

یک حلقه پروفایل استاتوس جدید در اطراف تصویر پروفایل مخاطب شما وجود خواهد داشت، هر زمان که آنها یک بروزرسانی وضعیت را به اشتراک بگذارند، و در فهرست چت، لیست‌های شرکت‌کنندگان گروه و بخش اطلاعات تماس قابل مشاهده خواهد بود. در نهایت، وضعیت‌ها اکنون پیش‌نمایش پیوند را فعال می‌کنند، درست مانند چت‌ها. بنابراین وقتی پیوندی را در وضعیت خود پست می‌کنید، پیش‌نمایش به‌طور خودکار نشان داده می‌شود و وضعیت شما را بهتر نشان می‌دهد، و همچنین به مخاطبین شما قبل از ضربه زدن روی آن، ایده‌ای درباره‌ی آن پیوند می‌دهد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا