فناوری

مایکروسافت نسخه ای از بینگ و اج مجهز به OpenAI را معرفی کرد

پس از سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری اخیر خود در OpenAI، مایکروسافت اکنون در حال بازسازی موتور جستجوی بینگ و مرورگر اج با نسل بعدی مدل زبان بزرگ OpenAI است. بینگ و اج اکنون به زیرساخت OpenAI متکی هستند تا به جای اینکه تعداد زیادی لینک نتایج جستجو را به شما ارائه دهند، به شما پاسخ های خلاصه ای را به سؤالات جستجوی خاص شما بدهند.

مایکروسافت همچنین در حال استفاده از مدل جدید هوش مصنوعی در الگوریتم جستجوی خود است و ادعا می‌کند که مدل جدید OpenAI مورد استفاده در بینگ و اج سریع‌تر، دقیق‌تر و توانمندتر از ChatGPT است. بینگ صفحه نتایج جستجوی کلاسیک خود را حفظ خواهد کرد، اگرچه اکنون نتایج مرتبط تری را برای پرس و جوهای اساسی ارائه می دهد.

کاربران همچنین می توانند از بینگ بخواهند که سفرهای خود را برنامه ریزی کند، شعر بنویسد، کد را به زبان برنامه نویسی دیگری بازنویسی کند و موارد دیگر. ویژگی جدید چت هوش مصنوعی یک نوار کناری را ایجاد می کند که در آن می توانید پرس و جوهای جستجوی کوتاه یا طولانی را تایپ کنید، پاسخ ها را دریافت کنید و سپس سؤال خود را تا زمانی که پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنید، اصلاح کنید.

مایکروسافت اج همچنین با OpenAI پخته می شود و کاربران می توانند اطلاعات متنی صفحه ای را که در حال مرور هستند به دست آورند. نوار کناری در اج دارای تب های چت، نوشتن، نمای کلی و اطلاعات سایت است. کاربران گزینه هایی برای قالب بندی پاسخ های جستجو برای ایمیل، پست وبلاگ یا لیست نقطه گلوله خواهند داشت. کاربران همچنین می توانند طول پاسخ را از کوتاه تا متوسط و بلند تعیین کنند. مایکروسافت همچنان در حال آزمایش Bing و Edge جدید مجهز به هوش مصنوعی است و قصد دارد نسخه عمومی را در هفته های آینده در کنار نسخه موبایل عرضه کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا