نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت بینگ مجهز به هوش مصنوعی را به موبایل و اسکایپ می آورد

مایکروسافت دو هفته پس از راه اندازی ربات چت بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی خود، اکنون این قابلیت را به موبایل و اسکایپ می آورد. اول از همه، این ویژگی در حال اضافه شدن به اپلیکیشن بینگ iOS و اندروید است.

کاربرانی که به پیش‌نمایش دعوت می‌شوند می‌توانند برای شروع مکالمه با ربات چت، روی دکمه Bing در اپلیکیشن کلیک کنند. می‌توانید به درخواست خود کلیک کرده یا اکنون فقط روی دکمه میکروفون تپ کنید تا آن را با صدای بلند بیان کنید. عملکردهای مشابه را می توان از طریق صفحه اصلی برنامه مایکروسافت اج که در iOS و اندروید نیز موجود است، مشاهده کرد.

کاربران اسکایپ در تمامی پلتفرم‌ها نیز می‌توانند به اطلاعات جدید بینگ دسترسی داشته باشند. می‌توانید با بینگ یک به یک صحبت کنید یا آن را به چت‌های گروهی خود اضافه کنید تا هر کسی بتواند آن را برچسب‌گذاری کند و درخواستی را انجام دهد. شما می توانید انتخاب کنید که پاسخ به شکل نقطه بولت، متن یا پاسخ ساده به بیش از 100 زبان باشد.

برای کسانی که در جریان نیستند، بینگ مجهز به هوش مصنوعی پاسخ مایکروسافت به ربات چت های هوشمند هوش مصنوعی مانند ChatGPT محبوب است. این سرویس می‌تواند پاسخ‌های دقیق و هوشمندانه‌ای به سوالات شما ارائه دهد، که می‌تواند به سادگی فاصله ماه تا چیزی پیچیده‌تر مانند ایجاد یک برنامه سفر کامل برای سفر به ژاپن باشد. این ویژگی در حال حاضر فقط از طریق دعوتنامه در دسترس است و قبلاً فقط از طریق مرورگر دسکتاپ مایکروسافت اج قابل دسترسی بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا