نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن Windows Photos با حذف پس زمینه و موارد دیگر به روز شد

مایکروسافت در حال افزودن قابلیت‌های جدیدی به برنامه Windows Photos، مانند توانایی حذف فوری پس‌زمینه از تصاویر است. نسخه 2023.11110.8002.0 برنامه Photos برای ویندوز در حال حاضر برای Windows Insiders در دسترس است و چندین جنبه از تجربه فعلی را بهبود می بخشد. جذابیت اصلی در اینجا حذف پس زمینه است که چند هفته پیش به Microsoft Paint آورده شد و اکنون روی Windows Photos در دسترس است. Windows Photos دارای همان ویژگی حذف خودکار پس‌زمینه با یک کلیک مانند سایر برنامه‌های ویرایش عکس است.

حذف و جایگزین کردن پس زمینه

عکس های تولید شده ممکن است ذخیره یا در کلیپ بورد کپی شوند و پس زمینه را می توان به رنگ ثابت تغییر داد. بیشتر اوقات، نتایج بی عیب و نقص نخواهد بود، اما همیشه ایده خوبی است که تا حد امکان در برنامه های مایکروسافت که برای کارهای معمول روزانه مانند مرور اینترنت یا مشاهده تصاویر از قبل پیکربندی شده اند، ویژگی های بیشتری داشته باشید.

Microsoft Updates Windows Photos app with Background Remover and Replace, with other Improvements

استفاده از رنگ ثابت به جای پس زمینه انتخاب شده یک انتخاب اضافی است. برای انتخاب رنگ مناسب، از انتخابگر رنگ استفاده کنید. می توانید مقادیر RGB را مشخص کنید، روی پالت کلیک کنید یا یک کد رنگ هگزا وارد کنید.

نوار فیلم (Filmstrip)

ویندوز همچنین Filmstrap را دوباره طراحی کرده است. اکنون، هر عکس دارای یک نوار فیلم از ریز عکس ها در پایین است که می توانید از آن برای بررسی سریع تصاویر دیگر در همان پوشه استفاده کنید و به سرعت تصاویر متعددی را برای بررسی و مقایسه انتخاب کنید.

نوار پیمایش تایم لاین

برای سهولت در یافتن عکسی که جستجو می کنید، آخرین ویندوز نوار پیمایش Timeline را به همه پوشه ها معرفی کرده و آن را به صورت پویا بر اساس محدوده زمانی مجموعه عکس شما ساخته است.

به اشتراک گذاری عکس های شخصی با وان درایو

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که مایکروسافت پیاده‌سازی کرده، گزینه اشتراک‌گذاری عکس با پشتیبانی OneDrive است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی یک تصویر کلیک راست کرده و اشتراک گذاری، با استفاده از OneDrive را انتخاب کنید. URL را می توان در کلیپ بورد کپی کرد یا از طریق ایمیل ارسال کرد.

سایر اصلاحات و بهبودها

ویندوز اکنون با اضافه کردن نسبت تصویر 7:5 به ابزار تغییر اندازه و انتقال دکمه Print به نوار فرمان بالا هنگام مشاهده یک تصویر، در پاسخ به ورودی کاربر، چاپ تصاویر شما را ساده‌تر از همیشه کرده است. علاوه بر این، بهبود پایداری و سرعت متعدد برای بهبود تغییر تب، باز کردن عکس‌ها و عملکرد نمایش اسلاید هم وجود دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا