سخت افزار

مینی کامپیوتر MSI PRO DP10 13M معرفی شد

MSI مینی پی سی PRO DP10 13M Business & Productivity را معرفی کرد. PRO DP10 13M با یک شاسی جمع و جور، گزینه های پردازنده قدرتمند، نرم افزار انحصاری و تاندربولت 4 با در نظر گرفتن کارایی و بهره وری طراحی شده است.

PRO DP10 در حالی که حجم آن کمتر از 1.1 لیتر است پتانسیل بی حد و حصری را ارائه می دهد. طراحی کوچک به مرتب کردن میز و صرفه‌جویی در فضا کمک می‌کند، در حالی که پیکربندی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزار قوی موجود از کاربران در انجام چند کار پشتیبانی می‌کنند. با حداکثر پردازنده Core i7 نسل سیزدهم اینتل و گرافیک Iris Xe به کاربران امکان می دهد گرافیک ها را ویرایش کنند و با برنامه های متعدد سریعتر و یکپارچه تر از نسل های قبلی کار کنند.

علاوه بر این، تا 64 گیگابایت حافظه با طراحی دو کاناله برای پاسخگویی به نیازهای وظایف خاص پشتیبانی می کند و عملکرد محاسباتی قوی و پایداری را ارائه می دهد. همچنین، انتخاب غنی پورت های IO شامل یک خروجی DP، یک خروجی HDMI، یک D-Sub (VGA) و یک تاندربولت 4 است که از سرعت انتقال تا 40 گیگابایت و خروجی نمایش تا رزولوشن 8K پشتیبانی می کند. PRO DP10 می تواند تا چهار نمایشگر را به طور همزمان پشتیبانی کند، بنابراین کاربران می توانند برنامه های مختلف را با جزئیات زیاد مشاهده کنند.

اتصال و انتقال سریع داده ها با پهنای باند بالا و تأخیر کم 2.5 گیگابیت بر ثانیه اترنت LAN یا Wi-Fi 6E که بر امنیت انتقال و بهبود سیگنال تأکید دارد. به این ترتیب می توان آن را به دستگاه های بیشتری به طور همزمان متصل کرد. یک USB برگشت پذیر 3.2 Gen 2 Type-C به کاربران کمک می کند تا به راحتی از پروژه ها یا فایل ها به سرعت نسخه پشتیبان تهیه کنند.

علاوه بر این، TPM 2.0 به محافظت از داده های حساس و رمزهای عبور با کلیدهای رمزگذاری برای امنیت پیشرفته کمک می کند. یک اسلات قفل فیزیکی Kensington نیز برای جلوگیری از سرقت تعبیه شده است. در نتیجه، PRO DP10 محیط امن‌تری را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا نگرانی در مورد نشت اطلاعات را کاهش دهند. MSI هنوز جزئیاتی از قیمت و زمان عرضه این مینی کامپیوتر اعلام نکرده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا