موبایل و تبلت

پایان پشتیبانی نرم افزاری شیائومی از ردمی نوت 8 و چند گوشی دیگر

شیائومی لیست محصولات EOS (پایان پشتیبانی) را در وب سایت رسمی خود دارد. هر چند وقت یکبار، این شرکت این لیست را با دستگاه های قدیمی به روز می کند. در پایان ماه فوریه، این شرکت تغییراتی را در لیست ایجاد کرد. چهار گوشی هوشمند دیگر را به این لیست عظیم اضافه کرد. یکی از آنها گوشی بسیار محبوب زمان خود بود.

گوشی مورد بحث ما ردمی نوت 8 است. به غیر از این دستگاه، شیائومی پشتیبانی نرم افزاری ردمی نوت 8 تی، ردمی 8A دوال و ردمی K30 5G اسپید ادیشن را نیز به حالت تعلیق درآورده است. تقریباً همه گوشی‌های فوق‌الذکر در اوایل سال 2020 عرضه شدند. ما انتظار داشتیم شیائومی پشتیبانی نرم‌افزاری از آنها را کنار بگذارد زیرا برخی از مدل‌های اولیه در این خط‌آپ در اواخر دسامبر با همین مشکل مواجه شدند.

Redmi K30 5G Speed Edition، Redmi Note 8 و Redmi Note 8T در طول دوره پشتیبانی نرم‌افزار رسمی خود، دو به‌روزرسانی اندروید دریافت کردند. اما Redmi 8A Dual به عنوان یک گوشی هوشمند سطح پایه، تنها یک به‌روزرسانی اندروید دریافت کرد. از بین این چهار گوشی، Redmi Note 8 بدون شک داغ ترین محصول زمان خود در سراسر جهان بود. این اولین دستگاه سری ردمی نوت بود که راه اندازی دوربین چهارگانه را ارائه کرد.

مهمتر از همه، قیمت آن بسیار رقابتی بود. متأسفانه، این آخرین گوشی سری ردمی نوت بود که نسبت به قیمت درخواستی خود ارزش زیادی ارائه داد. به این دلیل که همه‌گیری جهانی COVID-19 به زودی دنبال شد و کل بازار گوشی‌های هوشمند در سال‌های بعد تغییر کرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا