نرم افزار و اینترنت

ایجاد محدودیت صفحه روزانه 60 دقیقه ای تیک تاک برای کاربران زیر 18 سال

پلتفرم اجتماعی تیک تاک ویژگی‌های جدیدی را برای نوجوانان و خانواده‌ها اعلام کرده که یکی از آنها محدودیت صفحه روزانه 60 دقیقه برای همه کاربران زیر 18 سال. به طور خودکار به مدت یک ساعت روی هر حساب تنظیم می شود، اما کاربران می توانند انصراف دهند و محدودیت های خود را تعیین کنند.

این اپلیکیشن همچنین ویژگی های مدیریت زمان صفحه بیشتری را اضافه کرده که جهت یادآوری برای کاربرانی که محدودیت 60 دقیقه را خاموش کرده اند اما بیش از 100 دقیقه را صرف می کنند، خواهد بود. والدین می توانند آن را کنترل کنند و همچنین یک رمز عبور اضافه کنند و این مدت را هر بار به 30 دقیقه افزایش دهند.

این تیم با تحقیقات آکادمیک فعلی و کارشناسان آزمایشگاه سلامت دیجیتال در بیمارستان کودکان بوستون برای انتخاب محدودیت 60 دقیقه مشورت کردند. مراقبین می توانند از جفت شدن خانواده برای سفارشی کردن محدودیت روزانه صفحه، از جمله موارد مختلف برای روزهای مختلف هفته استفاده کنند. آنها همچنین به داشبورد زمان صفحه دسترسی خواهند داشت که جزئیات مربوط به زمان برنامه، تعداد دفعات باز شدن برنامه و تفکیک کل زمان صرف شده را ارائه می دهد.

والدین همچنین می‌توانند محدودیت‌های بیشتری را تعیین کنند و اعلان‌ها را برای نوجوانان خود بی‌صدا کنند. در حال حاضر کاربران زیر 15 سال بعد از ساعت 9 شب پوش نوتیفیکیشن دریافت نمی کنند و کاربران 16 تا 17 ساله بعد از ساعت 10 شب آنها را غیرفعال می کنند. اسکرین تایم یک مسئله جدی برای همه کاربران است و به همین دلیل است که تیک تاک یادآورهای خواب را برای همه به ارمغان می آورد. افراد می توانند زمانی را تعیین کنند که در آن یک پنجره بازشو به آنها یادآوری کند که از سیستم خارج شوند، دستگاه را ترک کنند و به رختخواب بروند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا