صوتی و تصویری

ایسوس مانیتور قابل حمل ZenScreen MB249C را معرفی کرد

ایسوس از مانتیور قابل حمل جدید ZenScreen MB249C معرفی کرد. این مانیتور قابل حمل با پنل 23.8 اینچی فول اچ دی (1920 در 1080 پیکسل) بدون فریم، برای کاربرانی طراحی شده که به دنبال به حداکثر رساندن فضای کاری خود هستند.

پنل IPS آن زوایای دید فوق عریض را فراهم می کند و دارای یک سطح ضد تابش نور برای به حداقل رساندن تابش خیره کننده و بازتاب است. ZenScreen MB249C، تنها 2.8 کیلوگرم وزن دارد و با پایه حمل/پایه یکپارچه، بازوی گیره C با قابلیت تنظیم ارتفاع و کیت قلاب پارتیشن، انعطاف پذیری کاملی را فراهم می کند.

همچنین اتصال جامعی را با USB-C کامل با توان 60 وات، HDMI و جک هدفون ارائه می دهد. این مانیتور دارای دو بلندگوی 1 واتی با تقویت کننده، از گواهینامه TÜV Rheinland ASUS Eye Care و ENERGY STAR بهره می برد. ASUS ZenScreen MB249C برای تقویت مولتی تسکینگ طراحی شده است.

علاوه بر این، بلندگوهای دوقلو 1 واتی با فناوری تقویت‌کننده، صدایی همه جانبه را هنگام تماشای ویدیو، گوش دادن به موسیقی یا بازی ارائه می‌کنند. انعطاف پذیری آن می تواند تقریباً هر فضا را به گوشه ای برای بهره وری و سرگرمی تبدیل کند. ایسوس قیمت این مانیتور قابل حمل را اعلام نکرده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا