موبایل و تبلت

آنر 70 لایت با تراشه اسنپدراگون 480 پلاس عرضه شد

آنر از گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدیدی به نام آنر 70 لایت رونمایی کرده که در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. قسمت جلویی آنر 70 لایت حول یک صفحه نمایش ال سی دی 6.5 اینچی با وضوح اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 60 هرتز ساخته شده است. زیر کاپوت، 70 لایت چیپست اسنپدراگون 480 پلاس با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی موجود است.

قسمت پشتی Honor 70 Lite شامل یک جزیره دوربین مربعی شکل بوده که سه دوربین را در خود جای داده است. از جمله این دوربین ها می توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی برای اطلاعات ماکرو و عمق اشاره کرد. این گوشی همچنین دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو است.

این گوشی همچنین دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 22.5 واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می کند. به علاوه سیستم عامل اندروید 12 است که با Magic UI 6.1 همراه می شود. از ویژگی‌های امنیتی موجود در دستگاه می‌توان به قفل‌گشایی با چهره و اسکنر اثر انگشت در کناره‌ اشاره کرد. برای مصرف کنندگانی که علاقه مند هستند، Honor 70 Lite در سه رنگ نقره ای تیتانیوم، آبی اقیانوسی و مشکی نیمه شب عرضه می شود. قیمت آن در بریتانیا 199 پوند است و در یک پیکربندی با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا