موبایل و تبلت

آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو معرفی شد

جدیدترین گوشی های پرچمدار آنر با سری Magic3 جدید معرفی شده اند. در این مجموعه گوشی های مجیک 3 و مجیک 3 پرو داریم که شباهت های زیادی در برگه مشخصات داشته، اما در پیکربندی دوربین آنها متفاوت است. این ها همچنین اولین گوشی های تقویت شده IMAX در بازار هستند که پروفایل های درجه بندی رنگی LUT منحصر به فرد و ضبط ویدیو با فرمت LOG را ارائه می دهند.

هر دو آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو دارای صفحه نمایش خمیده 6.76 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و رزولوشن فول اچ دی پلاس هستند. این پنل ها از خروجی رنگی 10 بیتی پشتیبانی کرده و دارای یک برش قرص شکل برای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی خود در کنار سنسور عمق 3D ToF برای بازکردن قفل ایمن تر چهره هستند.

بخش دوربین عقب در هر دو دستگاه کاملاً مشابه بوده و متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766، سنسور تک رنگ 64 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی می باشد. مدل پرو دارای یک ماژول تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.5 برابر و زوم دیجیتال تا 100 برابر است. مشارکت IMAX قابلیت های فیلمبرداری سینمایی را با پشتیبانی از فرمت LOG به ارمغان می آورد که آنر می گوید منجر به بهبود کیفیت تصویر و انعطاف پذیری بیشتر در ویرایش پس از تولید می شود. این گوشی ها همچنین از هشت پروفایل درجه بندی رنگ 3D LUT پشتیبانی کرده که محتوای ویدیویی شما را بیشتر افزایش می دهد.

هر دو دستگاه مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس هستند که می توان تا 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی پیکربندی کرد. همچنین انرژی هر دو دستگاه را باتری 4600 میلی آمپر ساعتی تامین کرده و از شارژ سریع 66 وات، بیسیم 50 وات پشتیبانی می کند. مجیک 3 استاندارد IP54 آب و گرد و غبار داشته، در حالیکه مدل پرو تا IP68 می رسد. از سوی دیگر، هر دو گوشی رابط کاربری Magic UI 5 مبتنی بر اندروید 11 را به همراه سرویس موبایل گوگل اجرا می کنند.

آنر مجیک 3 در دو طرح با قیمت پایه 899 یورو به فروش می رسد. مدل های Golden Hour و Blue Hour وجود دارد که دارای چرم مصنوعی هستند، در حالی که گزینه های کلاسیک سیاه و سفید دارای پشت شیشه ای سنتی تر می باشد. نسخه پرو در رنگهای ساعت طلایی، سیاه و سفید عرضه می شود و 1099 یورو قیمت دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا