سخت افزار

پردازنده‌های نسل سیزدهم Core vPro جدید اینتل با امنیت بهتر

اینتل به تازگی آخرین پردازنده های خود را که از پلتفرم vPro خود استفاده می کنند، معرفی کرده است. آنها بر اساس پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core هستند، اما به طور خاص برای مشاغل و مشتریان سازمانی ساخته شده‌اند.

اینتل بیان کرد که پردازنده‌های جدید vPro برای ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر سخت‌افزار برای کسب‌وکارهایی که خواهان امنیت بهتر در برابر حملات سایبری هستند، ساخته شده‌اند. این خبر به گزارش اخیر IDC (که توسط خود اینتل حمایت شده) استناد می‌کند که بیان می‌کند رایانه‌های ویندوزی که دارای تراشه‌های اینتل هستند، “در مقایسه با سایر رایانه‌های ویندوزی، 26 درصد کمتر در معرض خطر رویدادهای امنیتی مرتبط با آن هستند”.

اینتل می گوید که پردازنده های جدید با تعدادی بهبود عملکرد نیز همراه هستند. این ادعا می کند که عملکرد برنامه های ویندوز با تراشه های جدید vPro در مقایسه با یک رایانه سه ساله 65 درصد سریعتر است. این تراشه ها همچنین می توانند تا 2.3 برابر سریعتر در اجرای برنامه های ویندوز در مقایسه با یک رایانه موبایل سه ساله کار کنند. پردازنده‌های جدید اینتل همچنین می‌توانند در مقایسه با رایانه‌های شخصی فعلی با تراشه AMD در حین انجام چند کار، تا 45 درصد سریع‌تر تولید محتوا کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا