سری امیزفیت T-Rex جایگاه خود را در بازار ساعت‌های هوشمند مقاوم تثبیت کرده و آخرین ورود به این سری اکنون با T-Rex Ultra گسترش یافته است. همانطور که از نام آن پیداست، این پرچمدار جدید Amazfit است و ویژگی های بیشتری را برای دوستداران ورزش های پرقدرت به ارمغان می آورد.

T-Rex Ultra صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED را با وضوح 454 در 454 پیکسل و حداکثر روشنایی 1000 نیت نسبت به T-Rex 2 حفظ کرده است. این بدنه این بار بادوام‌تر است و به لطف گواهی‌های EN13319 و ISO 6245، گواهی غواصی آزاد تا عمق 30 متری را دریافت کرده است. پوشش از آلیاژ پلیمری ساخته شده در حالی که قاب، دکمه ها، پنل پشتی و پل از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. این ساعت 89 گرمی بزرگ و ضخامت آن نیز 13.45 میلی متر است.

T-Rex Ultra دارای امتیاز MIL-STD برای 15 آزمایش مختلف از جمله ساختار مقاوم در برابر گل است که زباله ها و رسوبات را از داخل ساعت دور نگه می دارد. این ساعت همچنین می تواند در دماهای شدید تا 30- درجه سانتی گراد و تا 70+ درجه سانتی گراد زنده بماند. T-Rex Ultra همچنین GPS دو بانده را با قابلیت دانلود نقشه های آفلاین با به روز رسانی حرکت در زمان واقعی ارائه می کند.

این ساعت همچنین تشخیص تمرین خودکار را برای حداکثر 25 فعالیت به ارمغان می آورد. حسگر بیومتریک BioTracker PPG روی جزئیات دقیق ضربان قلب و نظارت اکسیژن خون را تضمین می کند. این ساعت دارای بلوتوث 5.0 LE و اتصال Wi-Fi است و سیستم عامل Zepp 2.0 را در جعبه راه اندازی می کند. شما همچنین می توانید برنامه های کوچک را از برنامه Zepp دانلود کنید.

T-Rex Ultra دارای یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی است که از طریق یک پایه مغناطیسی اختصاصی شارژ می شود. دوام باتری 20 روز با استفاده معمولی و 9 روز استفاده سنگین رتبه بندی شده است. این ساعت همچنین دارای حالت‌های استقامتی ویژه، از جمله حالت GPS استقامتی است که می‌تواند تا 3 روز با داده‌های موقعیت‌یابی روشن باشد. Amazfit T-Rex Ultra در رنگ های Abyss Black و Sahara با قیمت 400 دلار عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *