نرم افزار و اینترنت

آواتارهای سه بعدی مایکروسافت تیمز در دسترس قرار گرفت

همراه با اعلام امروز اپلیکیشن دسکتاپ ویندوز مایکروسافت تیمز، این شرکت بالاخره یک ویژگی جدید که مدت ها منتظرش بودیم را برای همه کاربران تیمز راه اندازی کرد: آواتارهای سه بعدی. مایکروسافت برای اولین بار در نوامبر 2021 اعلام کرد که این ویژگی را به تیمز اضافه می کند. در اکتبر 2022 به یک پیش نمایش خصوصی رفت.

آواتارها از پلتفرم Mesh مایکروسافت استفاده می‌کنند تا به کاربران Teams اجازه دهند اگر نمی‌خواهند در طول جلسات ویدیویی جلوی دوربین ظاهر شوند، یک نسخه متحرک سه بعدی از خود بسازند. در پست جدید وبلاگ مایکروسافت بیان شده که تنها 30 درصد از شرکت کنندگان در جلسه Teams از دوربین خود استفاده می کنند. آواتارها می توانند توسط کاربران کنترل شوند تا بدون نیاز به رفتن به دوربین، خود را بیان کنند.

مایکروسافت می‌گوید که از زمان پیش‌نمایش خصوصی در ماه اکتبر، پیشرفت‌هایی در آواتارهای Teams ایجاد کرده است. آنها اکنون نورپردازی بهتر و واقعی تری دارند و گزینه های سفارشی سازی بیشتری برای ظاهر و لباس آنها وجود دارد.می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه فعال‌سازی آواتارهای جدید در پیش‌نمایش عمومی Teams، همراه با آموزش‌های سفارشی‌سازی، نحوه استفاده از عبارات و موارد دیگر در سایت پشتیبانی مایکروسافت دریافت کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا