گجت و پوشیدنی

معرفی سونی از ایربادز WF-C700 و رنگ آبی جدید WH-1000XM5

سونی امروز جدیدترین ایربادز خود را با نام WF-C700 در کنار رنگ‌بندی جدید Midnight Blue برای هدفون‌های WH-1000XM5 با قابلیت حذف نویز معرفی کرد. پیشنهاد جدید TWS حذف نویز فعال را با کنترل صدای تطبیقی ارائه می کند که حذف نویز را بر اساس فعالیت شما تنظیم می کند. هدفون ها به‌طور خودکار زمانی که احساس کنند در حال پیاده‌روی یا انتظار در ایستگاه اتوبوس هستید، به حالت محیطی می‌روند تا بتوانید اعلان‌ها را بشنوید و سپس وقتی در اتوبوس هستید، مسدود کردن صدای اطرافتان را از سر می‌گیرند.

وزن هر هدفون WF-C700 فقط 4.6 گرم است و از طریق بلوتوث 5.2 با پشتیبانی از کدک های صوتی SBC و AAC همگام می شوند. سونی وعده اتصال چند نقطه‌ای را با به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده می‌دهد که انتظار می‌رود اواخر تابستان امسال ارائه شود. ایربادز جدید همچنین صدای فضایی 360 Reality Audio، ارتقاء مقیاس صدای DSEE و تنظیم دقیق اکولایزر را از طریق برنامه Headphones Connect به ارمغان می آورند. روی هر هدفون دکمه‌های فیزیکی دریافت می‌کنید که شیرهای تکی، دوتایی و نگه‌داری قابل برنامه‌ریزی را ارائه می‌دهند.

هدفون 7.5 ساعت پخش با ANC روشن و 10 ساعت با ANC خاموش وعده می دهند. باتری 300 میلی آمپری کیس، این اعداد را به 15 ساعت با ANC روشن و 20 ساعت با خاموش شدن افزایش می دهد. Sony WF-C700 در رنگ های مشکی، سفید، اسطوخودوس و سبز مریم گلی عرضه می شود. قیمت در اروپا 130 یورو تعیین شده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا