گجت و پوشیدنی

ریلمی از اکوسیستم MagDart رونمایی کرد

ریلمی با معرفی MagDart از یک اکوسیستم کامل رونمایی کرد. این در درجه اول یک سیستم برای شارژ تلفن شما است، اما برخی از ویژگی های دیگر را نیز فعال می کند. ممکن است در مورد تلفن ریلمی فلش چیزی شنیده باشید، اما این فقط یک دستگاه مفهومی است که برای نمایشی از سیستم استفاده می شود. در رویداد آنلاین، ریلمی چندین محصول را به نمایش گذاشت که می توان به ریلمی فلش، شارژر مگ دارت 50 وات، شارژر مگ دارت 15 وات، پاوربانک مگ دارت، مگ دارت والت، مگ دارت بیوتی لایت و مگ دارت کیس برای ریلمی GT اشاره کرد.

Realme Flash یک گوشی اندرویدی مفهومی است که فناوری شارژ بی سیم MagDart خود را به نمایش می گذارد و اولین گوشی هوشمند اندروید با پشتیبانی از شارژ بی سیم مغناطیسی است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش دو طرفه منحنی با یک حفره در گوشه بالا سمت چپ است. سه دوربین در پشت وجود دارد و یک باتری 4500 میلی آمپری دو سلولی و یک پردازنده اسنپدراگون 888 در داخل آن تعبیه شده است.

این تلفن دارای آهنرباهای بور و کبالت با ضخامت 0.3 میلی متر است، پس از دو سال از نظر مغناطیس 0.01 درصد از بین می رود و از نیروی مغناطیسی 5N برخوردار است که به آن اجازه می دهد اجسامی به وزن 500 گرم را در خود نگه دارد. ریلمی نگفت که آیا قصد دارد دستگاه را در دسترس تجاری قرار دهد یا خیر.

شارژر 50 وات MagDart سریعترین شارژر بی سیم مغناطیسی جهان است. این شارژر دارای یک سیم پیچ مسی با امپدانس بسیار کم با ضخامت 0.2 میلی متر است که به آن اجازه می دهد حرارت کمتری را هنگام شارژ تولید کند. صرف نظر از این موضوع، هنوز یک مینی فن خنک کننده هوا فعال در شارژر تعبیه شده است. شارژر همچنین دارای آهنرباهای ضخامت 1.5 میلی متر است.

شارژر می تواند Realme Flash را در عرض 54 دقیقه به طور کامل شارژ کند که تقریباً مدت زمان شارژر 50W SuperDart سیمی می باشد. ریلمی می گوید شارژر مگ دارت 50 واتی نیز بهترین راه حل در هنگام بازی است زیرا شارژر می تواند به گونه ای چرخانده شود که سیم در هنگام بازی مانع ایجاد نشود. همچنین می توانید از شارژر برای شارژ دستگاه هایی که از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کنند  استفاده کنید.

شارژر 15 وات MagDart برای کسانی است که می خواهند شارژر با فرم فاکتور کوچکتر داشته باشند. این دستگاه نه تنها نازک تر از MagSafe اپل بوده، بلکه سریعتر است. ضخامت 3.9 میلی متر که نازک تر از چهار کارت اعتباری است و 26.4 درصد نازک تر از شارژر MagSafe است. ریلمی می گوید با استفاده از یک سیم پیچ و طراحی جداگانه، توانسته شارژر را اینقدر باریک کند. در حالی که شارژر Apple MagSafe برای پر کردن ظرفیت باتری کمتر از 3000 میلی آمپر ساعت به ساعت ها زمان نیاز دارد، شارژر مگ دارت 15 واتی باتری 4500 میلی آمپری را در 90 دقیقه شارژ می کند.

ریلمی می داند که همیشه دسترسی پریز دیواری نخواهید داشت، اما این بدان معنا نیست که باید شارژ بی سیم مغناطیسی را از دست بدهید. اگر در حال حرکت هستید، همچنان می توانید از شارژ بی سیم مغناطیسی با پاور بانک MagDart لذت ببرید. پاوربانک پشت گوشی قرار می گیرد و بلافاصله شروع به شارژ می کند و قدرت خروجی آن 15 وات است.

با توجه به طراحی آن، پاور بانک MagDart دارای قاب آلومینیومی بوده و از چرم گیاهی پوشیده شده است. مگ دارت والت یک لوازم جانبی مغناطیسی است که به پشت گوشی متصل می شود. با پوشش چرم گیاهی، کاربران می توانند سه کارت را در کیف پول نگه داری کنند. همچنین یک پایه محکم آلومینیومی وجود دارد که گوشی را به صورت عمودی بالا می آورد.

MagDart Beauty Light یک حلقه مغناطیسی (در واقع مربع) است که به صورت مغناطیسی به پشت تلفن متصل می شود و از شارژ بی سیم مغناطیسی پشتیبانی می کند. چراغ 60 LED را می توان به عنوان منبع نور هنگام گرفتن عکس های سلفی یا ضبط یک وبلاگ استفاده کرد. یک دکمه برای روشن/خاموش کردن نور و همچنین تنظیم سطح روشنایی و دمای رنگ وجود دارد. MagDart Beauty Light از طریق شارژ بی سیم معکوس تغذیه می شود.

مگ دارت کیس مزیت MagDart را برای Realme GT به ارمغان می آورد. این قاب به پورت USB-C ریلمی GT متصل شده و به تلفن اجازه می دهد از شارژ بی سیم مغناطیسی پشتیبانی کند. این قاب دارای یک کربن مشکی است که با طراحی realme GT مطابقت دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا